Looks almost like SN20A 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mix heeft geen zin op een symmetrische frame.....H of X framesSnel vraagje. Als ik een custom motormix maak voor MN quad kijk ik naar de afstand van motor tot cog. Hoogte van de motor is echter niet in te geven. Met 10 graden motor mounts zitten de voorste echter hoger dan de achterste. (Als ik level vlieg) Conclusie: ik blijf uit gaan van een vlakke layout en de motor afstand tot pitch axis word kleiner dan voorheen? Klopt?
Er zijn afzonderlijke roll en pitch rates in cleanflight.Waarom niet op een h frame? MN Rolls gaan toch per definitie sneller dan MN flips gezien afstand van motoren. Dacht juist dat een mix het makkelijker zou maken om een goed getunende quad te krijgen door de pids voor roll en pitch gelijk te tunen. Jij bent NB een van de mensen die t me ooit heeft aangeraden een mix te gebruiken. Mis ik een ontwikkeling?
Dan zet je de rate van pitch hoger of lager bijvoorbeeldDaarom ook. "Om de pids voor roll en pitch gelijk te tunen"
Ik denk dat dit dan teniet word gedaan door de gewichtsverdeling.Daarom ook. "Om de pids voor roll en pitch gelijk te tunen"
Yup. Een mix is niet makkelijk te bepalen.Ik denk dat dit dan teniet word gedaan door de gewichtsverdeling.
Als je bij laten we zeggen een blackout van voren kijkt zit al het gewicht in het midden, als je van de zijkant kijkt is het gewicht vooral gespreid (goprotje voor, accu iets achter).
Met mijn oude frame (perfect X qua motor indeling) had ik ook verschillende waarden voor pitch en roll [emoji6].Yup. Een mix is niet makkelijk te bepalen.
Ik heb het ook ooit zo geprobeerd om met mix mijn PID's gelijk te krijgen, maar was meer tijd kwijt met het tunen van de mix dan het tunen van de pids![]()
Vlieg je level of acro mode?Is er iemand die vliegt met bo mini h 6"/naze32/sn20a blheli13.2/t-motor 2204 2300kv waarvan ik de pids kan overnemen als begin situatie? Of werkt dat niet zo?
Ga ik ook proberen!@WaVe
Als je net begint met vliegen zou ik iemand anders zijn pids overnemen
Leuk nieuws voor iedereen. Op naze32 is de acc sensor wat veruit de meeste processing tijd in beslag neemt. Disablen van acc voor acro vliegers geeft een enorme vervbetering in looptimes. Ook al vlieg je in acro mode wordt de accelerometer gelezen. Zie onderstaand artikel. looptime van 300 is dan haalbaar
http://flysherlockair.com/2015/07/how-does-cleanflight-spend-its-time-lets-profile/
Disable van acc doe je zo (let op level en horizon features verdwijnen dan natuurlijk):
set acc_hardware = 0