3s werkt prima mee getest vloog topi daar na een 4s lipo er aan en plof zeg jij het maar het lijkt mij een vonk overslag tusen 2 condensators.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind juist tegenovergestelde. Met normale ESC's lijkt er meer delay op throttle te zitten, waardoor je sneller teveel gas geeft.Ik heb dus net (voor dat ledstrip filmpje) voor het eerst met normale ESCs gevlogen op een mini frame. Jemig, dat is veel makkelijker om hoogte te houden, maar wel enorme last van propwash.
Kortom, perfect voor parkeergarages, met m'n kiss quad ga ik dar nog effe niet doen, te wendbaar en springerig ;-)
Jammer man! Heb je wel met alcohol of iets anders goed schoongemaakt? Ik heb ook mijn KISS goed geisolleer van de frame. Hebben de condensatoren wat aangeraakt?3s werkt prima mee getest vloog topi daar na een 4s lipo er aan en plof zeg jij het maar het lijkt mij een vonk overslag tusen 2 condensators.
![]()
morgen maar weer verder met de kiss esc.
Ik vind juist tegenovergestelde. Met normale ESC's lijkt er meer delay op throttle te zitten, waardoor je sneller teveel gas geeft.
Vind kiss lekker meteen reageren. Wil ik snel ergens onderdoor of ergens bovendoor dan gaat dat meteen. Veel voorspelbaarder zeg maar.
er zat een krimpkous om heen dus gaat niet op.
In de garages heb je snel momenten wanneer je heel snel naar beneden wilt als je wat hoger bentWe vinden hetzelfde [emoji4]
KiSS ESCs reageren veel directer. Bij normale ESCs (zonder damping) draaien de props vrolijk door, waardoor je niet meteen hoogte verliest.
Voor wendbaarheid (roll/pitch) geldt waarschijnlijk hetzelfde, maar ik heb dat nog niet vast kunnen stellen omdat ik alleen gehovered heb.
Als je je quad goed onder controle hebt geven de KiSS ESCs je dus meer controle (snellere feedback). Ik heb duidelijk te weinig ervaring met throttle control (geen throttle expo overigens), waardoor dat voor mij vervelend is in garages. Dan is de gezapigheid wel lekker [emoji6]
Ik heb ondertussen al 3 keer al mijn 4 motoren omgewisseld zonder problemen.
Kijk maar uit zelfs met krimpkous. Doe er maar wat tussen
Overigens blheli biedt ook braking dacht ik. Het heet damping and op simonk heet het comp_pwm?
Eventueel moeten we een apart topic openen voor de nieuwe generatie esc's met oneshot125/active braking? Lijkt me dat we over een jaartje allemaal met oneshot esc's vliegen.