Cheerson CX 20 review

T gaat om de locatie. Inderdaad, officieel hoeft t maar 1x tenzij je naar een andere locatie gaat. Ik doe t altijd bij de eerste accu. Nooit flyaways gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij een AMP is het kalibreren eenmalig, tenzij je heel ver weg van de plaats van kalibreren gaat vliegen. Ver weg als in "even een paar honderd kilometer verderop"
Wijs voor de grap eens aan waar (i.v.m. kalibratie) je denkt dat de noordpool ligt, vanaf de plek waar je bent....

Ik was vandaag even vliegen maar had na 5 minuten besloten om het zekere voor het onzekere te nemen en er mee te wachten tot het wat minder hard waait. Op het veld waar ik was waaide het toch net iets te flink.

Ik heb alleen nog 1 probleem. Ik heb hem thuis via de computer gecalibreert en op het veld heb ik erna ook nog de calibratie gedaan d.m.v. ronddraaien alleen bij position hold blijft hij heel langzaam stijgen. Ik weet niet hoe dit komt en ik maak me er best wel zorgen om. Heeft iemand enig idee?

Eerst zender aan, dan pas quad aan. Andersom kan ook tot eigenaardigheden leiden;)
thanks zal het onthouden

ik heb ook alvast de receiver aan mn afstandsbediening vastgemaakt. De 2.4ghz antenne van de zender steekt 1 kant uit, de 5.8ghz antenne van de video receiver steekt de andere kant uit. Ik heb ze wel een beetje van elkaar af gedaan maar maakt het eigenlijk nog uit als ze zegmaar 5cm van elkaar af zijn? kan dat storen of moet dan in principe wel goed zijn?

bij mijn quanum moest ik eerst de quadcopter aanzetten anders verbind hij niet

Hoi, Ik heb in een opwelling een CX-20 gekocht van een kennis van mij. Deze Drone was de eerste keer toen hij zijn telefoon met afstandsbediening eraan had hangen, weggevlogen. Volgens hem doordat de afstandsbediening de Drone stoorde... Uiteindelijk de gecrashte drone terugegevonden, maar voor hem was de lol eraf. Nu mag ik het proberen, maar ik krijg de propellers die eens draaiende. Is er iemand die ervaring heeft met de Cx-20 en deze kan testen? Liefst Regio Amersfoort -> Delft..

Back