turbine
He hallo,
Leuk dat je ook reageert.
Ik heb gemailt met de jongens in duitsland en de set bestaat uit heli inclu. turbine en electronica voor de turbine. dus 5275,-€ zonder heck bladen en rotor bladen.
Komplettbausatz bestehend aus:
PHT-3-Turbinenmechanik
inkl. Turbine, Ventile, Pumpe, Elektronik,
Akku, Kabel- und Schlauchsatz, Eingabe-/Ausleseeinheit Filter,
Gastank, Beschlagsatz, Betriebsanleitung
MoBB PowerCat Turbinentrainer
bestehend aus Alu-Grundplatte, Aluträger für PHT3 inkl. Tankhalterung,
Alu-Heckrohrträger,Alu-Heckrohr 25mm, Heckrohrabstützung,
Starrantrieb,Heckrotor, Alu-Leitwerksatz, Landegestell, Tankanlage 2,3 l
Hauptrotorkopf, Taumelscheibe, Pitchkompensator,
MoBB PowerCat-Trainerhaube,Turbinenabgassystem,
Schrauben und Kleinteile
Preis:
5.275
Dus komt bij: bron:
www.rcheliparts.nl
1x set tail rotor bladen 52.00
1x set rotor bladen (vario) 172,00
4x 9206 351.80
1x laten we zeggen 401 met servo 202.00
1x goeie ontvanger 2,4 ghz (voor mij dan) 84.95
1x batterij 4200ma/h 39.95
toaal: +/- 6181,-€
Ziet er best goed uit dacht ik. kap is wel gewoon van wit plastic als je hem krijgt. en ja, het wordt wel iets meer maarja dan heb je wel wat en kun je het altijd nog in een romp stoppen.
Heb ok uitgezocht als je bv de Turbine Trainer Conversion Kit for JetCat engine. koopt voor de benzine trainer 8301 van vario en er dan de onderdelen los bij koopt van vario dus tandwielen,tailboom met stabilatoren,aandrijfas,heckrotor,main rotor + as enz,enz. eigenlijk heb je dan alleen de zijplaten en de onderplaat en het subframe waar de servo's opliggen niet nodig. dus je zou kunnen overwegen om een trainer zonder motor te kopen voor 1050,-€ bij Vario.
Tel daar bij op een pth 5 turbine van +/- 3100,- en dan nog een electronica set voor het aansluiten van de turbine. gevonden op
www.jetcatusa.com voor 900$.(712€)
Ennnnnnnnnn dan natuurlijk het lijstje van de rc elec. van =/- 900€
Maakt samen een leuke 5762,-€ + nog wat klein spul dan zit je al gauw aan de 6000,-€
Kun je dus inderdaad beter die van mobb kopen. (of je moet he leuk vinden om het allemaal zelf te doen). En het mechniek van mobb kun je volgens mij dan in de toekomst gewoon in een vario romp stoppen (o ,had ik al gezegd)
Misschien zie ik nog ietsover het hooft,dan moet je me maar aanvullen. Ik ben ook nog maar een groentje wat turbines betreft.
Groetjes.