Echt schitterend dit! Ben ook zeker onder de indruk van het touw, waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?
Het touw komt bij ropes of scale vandaan. Een modelbouwer net als wij die zelfgemaakt touw verkoopt via zijn website.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt schitterend dit! Ben ook zeker onder de indruk van het touw, waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?
Voor de kenners, ik heb voor de takeltouwen niet de gebruikelijke ronde touwwindsels gemaak die je normaal op het dek zit liggen.
Dit wordt vooral gedaan waar er horden onhandige toeristen passeren, kijk maar eens op het quarterdeck van de Victory![]()
Lijkt mij dat er ook wel praktische redenen waren, neem aan dat er ook moet worden schoongemaakt, dan lijken mij de netjes uit gelegde ronde windsels niet praktisch, dan lijkt het mij praktischer als er zo min mogelijk op het dek lag. Dit is puur zoals ik het zie.
Mooi geworden hoor, ziet er indrukwekkend uit, maar ook vind ik de combinatie van verschillende kleuren van je geschut mooi in harmonie.