Caterpillar 330

Leuk filmpje hoor !

De CAT draait mooi rustig, ziet er goed uit, maar ook de MAN is mooi geworden hoor.

Mooie combinatie bij elkaar.

mooi geworden zeg
u kan ook nog een zandschip bouwen en een loswal en een zand silo zo te zien met t water

nou die eer laat ik maar dit keer aan u over
dan zijn we hopelijk eens van dit kinderachtige gezeik af

Goed! Genoeg gegraven, tijd voor de afwerking ;)

2dtbs4h.jpg

Heeft er iemand een duidelijke foto van zo een kooi voor de cabine te beschermen?

1zt1sm.jpg

zo wat denken jullie er van? Maar wat met de bovenkant? Wat kan ik hier nog aan doen? Het buisje is voor een zwaailampje.

komt helemaal goed , mooi kraantje geworden .
één vraagje , je rupsen vanwaar komen die , mag via pb hoor zijn hier nogal streng op reclame :-)))) . omdat de rupsen van de onderwagen van Kam.... nogal smal ogen en ik bij jou zie dat het grijze stuks zijn inplaats van de zwarte, en er al een paar Duitsers ze aanpasten maar ze moesten ook de sprokets verander inverband met de tand afstand. ( daar nog geen antw gekregen dus vandaar mijn vraag hier ;-) . )

grtjes Fabiaan

komt helemaal goed , mooi kraantje geworden .
één vraagje , je rupsen vanwaar komen die , mag via pb hoor zijn hier nogal streng op reclame :-)))) . omdat de rupsen van de onderwagen van Kam.... nogal smal ogen en ik bij jou zie dat het grijze stuks zijn inplaats van de zwarte, en er al een paar Duitsers ze aanpasten maar ze moesten ook de sprokets verander inverband met de tand afstand. ( daar nog geen antw gekregen dus vandaar mijn vraag hier ;-) . )

grtjes Fabiaan

Hallo Fabiaan,

Je mag best verwijzen waar iets Te koop is, als je maar geen reclame maakt voor dit bedrijf, of als je zelf een verkoopsite hebt en je maakt daar reclame voor, dat is niet toegestaan.

ze ogen bij mij ook nogal smal, geen idee waarom het grijze zijn.
zijn zwarte kunststof was op zeker... Goed materiaal daar, maar je moet er niks aan vragen je krijgt NOOOOIT antwoord... Via telefoon lukt het nog net. Let er wel op hij kan geen reet engels en zijn duits is moeilijk te verstaan. :) succes.

Hij verkoopt van die ijzeren ook, maar denk dat die wel zeer duur zijn. Laat mij iets weten als je andere bredere rupsen hebt gevonden die hier op passen.

ja ja die antw idd nooit of toch heel weinig .

omdat ik zag dat het precies bredere waren bij jou dan bij men collega .
Maar als ik iets opvang hoor je het meteen . Ook zijn onderstel is duurder geworden maar heeft dan ook een heel verandering doorstaan , aangedreven met kettingen nu inplaats van de riemen enz.

ik heb al de versie met ketting, jammer van de rupsen maar wat wil je. die kosten 80 euro. Jammer dat die van veroma niet passen!

zijn alu kettingen zijn 44mm die van kunstof zijn 35mm! maar je hebt er zo een 50 tal nodig per kant aan €8.9 stuk dan kom je wel aan een zeer mooie som voor wat kettingen hé? :)

Nog wat verder gewerkt aan de cabine, nu nog wachten op het zwaailicht en de kraan is klaar.

2ywa2s8.jpg

2s7cm6a.jpg

Laatst bewerkt:
mooie ombouw!!
jammer dat de rupsen zo duur zijn…en dat er geen (goedkoper) alternatief bestaat.

ik wil nl in de toekomst een volvo kraan bouwen, het model weet ik nog niet.

de rupsen zijn wel zeer mooi, maar reteduur…ongeveer 1000 euro.

en? je volgende project? of ga je eerst je tuin omspitten met je nieuwe kraan? :-) :-)

Volgend project zal er van afhangen.
De kraan gaat nu zondag mee naar zijn eerste beurs, dan zal ik ze waarschijnlijk verkopen om aan een nieuw project te beginnen. Ik kan jammer genoeg niet alles bijhouden :(

Ik denk aan een traktor ombouw :)

tractor ombouw, heb ik ook nog gedaan. het was een renault van Bruder.
:-) mn eerste stappen in de truck/grondverzet modelbouw.

tractor met joskin kipper?

Back