Caterpillar 330

aansluiten van de draaikrans

het geheel

Ook ben ik nog iets aan het bekijken om de pomp geluidloos te krijgen. Door middel van een persluchtslang om de trillingen op te vangen.

we werken rustig voort aan het geheel! Hopelijk kan ik rekenen op modelbouwsticker.nl voor het maken van prachtige stickers in het maes & broer thema!

dan heb je toch niet echt het gewenste geluid in je kraan? :)

Ik denk dat ik zo een beier ga bestellen, tenzij er nog betere voorstellen uit de bus komen.
Denk wel dat het vrij ingewikkeld is die beier sound module!

Graafbak maken uit messing, klein beetje piet nadoen? :)

Ik zal het toch moeten afzagen want uit 1 stuk plooien lukt mij niet. Daarvoor is het materiaal ook te dik (2mm)

en als je nou van boven af begint met die scherpe vouw te zetten in zetbank of bankschroef en dan naar beneden om die pijp heen rolt
is dat misschien handiger??

Net wat markioo zegt aan de boven zij beginnen. Eerst de rechte kant omzetten in een bankschroef en dan om de pijp rollen, eind punt zit dan aan de graafkant. Een las op de plaats waar je nu bent is ook niet handig

ik heb toch koppig doorgezet op mijn manier :)

Dit is voorlopig de bak al :) weegt wel wat !

even testen!

De middelste cilinder is al kapot, deze lekt door. Terugsturen naar robbe!

Hallo dcserverslut,

Tja, messing is behoorlijk zwaar, zwaarder dan staal !!

Mooi bak geworden, nu nog even de tanden eraan monteren, of wordt het een afwerkbak.

Er hoeven geen tanden aan tegenwoordig, voor het graven van leidingsleuven hebben we liever geen tanden in verband met de ondergrondse infra

ik weet het nog niet goed, ik zou niet weten hoe ik aan die tanden moet beginnen..
hij graaft echt wel heel goed zonder tanden!!

Super heb er net 5 besteld,voor die prijs kan je ze niet zelf maken! Moest toch nog 2 pisteking lampjes hebben voor mijn fendt black beauty ^^

Back