Caterpillar 330

Bij ons hebben ze allemaal die grote treeplanken ivm opzetten van gps ontvangers en makkelijker om bij de machine te komen.

Denk dat 85%van de grote kranen die planken heb die ik tegenkom

Denk het ook Arjan, ik ken ze ook niet anders. Maar verder ziet het er goed uit, jammer van de tanden aan de bak maar dit is persoonlijk.

ik denk wel dat piet mij een adresje kan geven waar ik aan zo een messing profiel geraak voor die treeplanken te maken :)

TIP: stuur nooit materiaal terug naar Robbe want je ziet het gewoon niet meer terug...

Het project schiet aardig op, de cabine zoek ik wel zeer fijn af te werken. Maar eerst moet de kraan uitvoerig getest worden!

TIP: stuur nooit materiaal terug naar Robbe want je ziet het gewoon niet meer terug...

Het project schiet aardig op, de cabine zoek ik wel zeer fijn af te werken. Maar eerst moet de kraan uitvoerig getest worden!

uhmm robbe TD zit gewoon in NL en is terug te vinden hier op het forum... onder de gebruikersnaam corrien. Er lijkt mij wat anders mis gegaan te zijn bij jou want heb nog nooit klachten over jan van mauwerik gehoord,,,

uhmm robbe TD zit gewoon in NL en is terug te vinden hier op het forum... onder de gebruikersnaam corrien. Er lijkt mij wat anders mis gegaan te zijn bij jou want heb nog nooit klachten over jan van mauwerik gehoord,,,

Wat zit jij nu allemaal te vertellen? Ik heb mijn materiaal besteld bij Fabrikant Robbe in duitsland dus stuur ik het ook wel terug daarheen hé :confused: Maar blijkbaar moet er daar toch iets mis gelopen zijn.

kennelijk daar wat mis gegaan dan, maar voor robbe problemen kan je ook terecht bij corrien zal mogelijk niet voor alles gelden maar wel voor een hele hoop.

en ook de post verknoeit genoeg helaas dus misschien is het nooit aangekomen bij robbe.

maar laten we weer ontopic gaan.

ik heb een plaat rooster besteld bij de kombuis, maar dit blijkt toch niet te zijn wat er mij beloofd is. Mijn zoektocht even verder zetten, om een mooie treeplaat te maken

2lk7byu.jpg

Zo uitgebreid testen van de kraan. Werkt echt zeer goed, ik beloof jullie nog een video als ik er iets beter mee kan werken :-).

Nu ga ik echt beginnen met details aan te brengen, moest eerst nog een aantal kinderfouten oplossen ;-)
Zoals de hoek van de bak, op hoogte moet hij toch iets scherper kunnen, hij kan het meeste zand niet bijhouden.

Nu begin ik aan de afwerking van de kraan!

4gkdqp.jpg

2n72tsj.jpg

678axs.jpg

Ook al wat bezig geweest met de cabine. Hier komt nog een kooi over, wat ook de benaming mag zijn :)

2mc9lci.jpg

Back