Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben maar een stuntel op de draaibank, maar ik zou dat gewoon afsteken, zoals je metaal ook afsteekt, middelmatige toeren en met het werkstuk zo kort mogelijk ingespannen.Hoe zou je het afsteken? Gezien de souplesse wat Brutus noemt?
Het is eigenlijk dezelfde motor als de 46, alleen wat groter...De Super Tigre ST 60 is gereviseerd en in nieuwstaat, bij Weston UK een uitlaat demper besteld en wachten totdat de uitlaat is geleverd.
Moet alleen nog de juiste plug selecteren.
Voor G21 46 en de 35 en 40 modellen heb ik Enya 3 pluggen in de motoren geplaatst
Maar voor de ST 60 denk ik dat Rossi 5 of misschien wel een Rossi 8 moet worden geselecteerd.
Wie heeft er een idee of ervaring mee?
Vrij simpel: Het was OF het vliegtuig aanpassen, OF de motor, want in standaard vorm had de motor verder naar voren gemoeten, of het brandschot aangepast. Blijkbaar vond de destijdse bouwer het makkelijker om de motor aan te passen.maar waarom weet ik niet , ook de verkoper wist het niet.
1 van de stomste dingen die ik gedaan heb
Voor de draad er mee....Lief motortje, die .20 FS... Ik ken er een héél leuk kunstje mee![]()
![]()
![]()
Daar IS al een (héééél lang) draadje over, op meerdere fora zelfs...Voor de draad er mee....![]()