Technische en detail opname kan ik me wel wat voorstellen.
Maar als bezoeker mag je gewoon alles fotograferen en filmen. Toch?
Ja hoor. Ging idd over het "achter de schermen" verhaaltje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Technische en detail opname kan ik me wel wat voorstellen.
Maar als bezoeker mag je gewoon alles fotograferen en filmen. Toch?
hij toch blijft netjes op 150meter van bebouwde kom
alleen in hoogte hahaha , Yep weer een hersenlose lange Jan
Je weet niet hoe ver hij hier was. Misschien er recht onder.....maar feit blijft het is niet goed wat hij deedhet gaat volgens de regels om niet zomaar 150 meter, maar horizontaal 150 meter![]()
Je weet niet hoe ver hij hier was. Misschien er recht onder.....maar feit blijft het is niet goed wat hij deed![]()
Wie weet is het een advertentie stunt van de Efteling. Bedrijven gaan tegenwoordig heel verDaarbij had hij geen toestemming van de grond eigenaar. Dat blijkt wel uit de reactie van de Efteling
Wie weet is het een advertentie stunt van de Efteling. Bedrijven gaan tegenwoordig heel ver
Misschien niet per opzet, maar om telegraaf hierover te contacten zeker wel! Ze weten dat dit meteen een grote doelgroep haalt.Haha ja. Ver gezocht maar zou kunnen![]()
Ze moeten die kleredingen allemaal in beslag nemen en gelijk boetes uitschrijven , onverantwoord dit echt levensgevaarlijk .
Tevens ook in strijd met de privacywetgeving .
Slaat nergens op dat iedereen maar zomaar met die dingen rondvliegt .
:showass:
Gna Gna Gna
Kenners weten waarom![]()
Door al dit gedoe ben ik ineens geïnteresseerd geraakt om ook een goedkoop quadkoptertje aan te schaffen om eens te kijken wat er zo leuk aan is dan
Wat kost zoiets 2de hands voor een beginner , hoeft geen camera in hoor mag wel maar is mij niet echt daarom te doen .
Mvg