Brand in bunschoten! (Eekhoorn - quad battle in het bos) en filmpje Efteling !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door al dit gedoe ben ik ineens geïnteresseerd geraakt om ook een goedkoop quadkoptertje aan te schaffen om eens te kijken wat er zo leuk aan is dan ;)

Wat kost zoiets 2de hands voor een beginner , hoeft geen camera in hoor mag wel maar is mij niet echt daarom te doen .

Ga ik hier in het park ook achter de eekhoorns aan , al denk ik dat er meer ratten lopen dan eekhoorns hahaha

Mvg

Oké dan weet ik wat , ik hoef geen zender ik vlieg zelf met een futaba FF10CAP dus die kan ik wel gebruiken .
Ik wil gewoon een simpel dingetje om kennis te maken met het quad gebeuren, dit zal als extraatje zijn naast mijn vliegtuigen want deze staan bij mij altijd op 1 .
Het is meer om op de club eens mee te vliegen of ergens waar een hoop eekhoorns leven :D.

In ieder geval bedankt voor de info , ik heb zelf genoeg 2200 nano tech lipos en genoeg ontvangers dus het gaat alleen om een frame met motoren en regelaars en de besturings printplaat ( weet ik veel hoe dit heet of werkt. ) maar dat zoek ik dan wel uit :D.

Mvg Eric

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig dat het gros van de mensen (op YouTube) het gevaar niet begrijpt :) misschien even een filmpje maken waar zo'n ding van die hoogte op iemands hoofd valt, zal er vast leuk uitzien :)

Mooi filmpje maar je werkt nog altijd met goedkoop hobbyspul waar geen test etc op worden gedaan zoals vliegtuigen etc. Kans dat er een esc overhit, je fc failt, motor vastloopt is gewoon aanwezig :/ vlieg nooit zo hoog boven mensen, liever lager is de impact kleiner :)

hij toch blijft netjes op 150meter van bebouwde kom ;)
alleen in hoogte hahaha , Yep weer een hersenlose lange Jan

Laats heb ik in de nacht moeten werken in de Efteling.
Wij moesten de draak weg halen van Joris en de Draak.
Deze moest gereviseerd worden.

De Efteling was heel streng wat betreft foto en video opnamens.

Dit was absoluut verboden.

Technische en detail opname kan ik me wel wat voorstellen.
Maar als bezoeker mag je gewoon alles fotograferen en filmen. Toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back