Ja daar zijn we weer! ik kom af en toe echt tijd te kort maar wie niet.
De schroefassen zijn inmiddels binnen en ben ze gaan monteren.
Ik heb me zelf lekker in het diepen gegooid en het gewoon zelf geprobeerd, eens moet de eerste keer zijn van fouten leer je

.
Het was even uitvogelen hoe ik ze het besten kon uitlijnen gelukkig had de vorige eigenaar een schijf gedraaid die netjes in de tunnel pasten

.
Ik heb ook helemaal geen ervaring met messing solderen dus ik heb een strutbar gemaakt om een stevige verbinding te krijgen tussen de roeren, weet niet hoeveel kracht er op komt te staan maar het kan zeker geen kwaad en het was een mooi ding om te oefenen.
Dit is dus het resultaat het is niet perfect maar voor mij voelde het goed en ben er zeer tevreden over voor een eerste keer.
Ik heb de roeren nog niet verlijmd wilde eerst alles even checken of alles een beetje uitkwam. heb wat kleine aanpassingen gemaakt om alles netjes te krijgen, heb alles eigenlijk een beetje op het oog gedaan vond het allemaal maar moeilijk om uit te meten.
kon ook niet extreem veel uit het papier werk halen wat bij de BB doos zit.
Ben ook nog een beetje bezig geweest met de opbouw maar ben vergeten om daar iedere keer een foto van te maken dus dit is hoe de boot er nu bij staat.
Volgende stap is de roeren vast lijmen en dan gaan we de motoren inbouwen zodat ik het dek kan gaan plaatsen en een beetje rommelen met mijn bus g4.
Dus tot de volgende update dit zal waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar zijn dus bij deze mensen, hele fijne dagen en geniet van de gezelligheid met vrienden en familie
Cor Boekhorst
oud eigenaar Smit Rotterdam
zoals je ziet gaat het lekker! heb heel veel plezier in de bouw

als hij klaar is verwacht ik natuurlijk wel dat je bij de doop bent