Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha - leuk. Iedereen die een ZHL wil maken komt niet meer op MSW, en gaat dan hier verder.Op Ships on Scale ( ook Amerika) gaan ze helemaal uit hun dak als je met een ZHL model aan komt. Zij vinden dat toppers.
Nog veel erger, iedere keer als ik wil inloggen moet ik een nieuw wachtwoord aanmaken en niemand van de Admins snapt waarom.Ik wist niet dat dat zo erg was op MSW![]()
Wanneer je deze zou willen bouwen en een verslag bij wilt houden op het Amerikaanse forum van Model Ship World wordt je er gelijk vanaf gegooid.
Het schijnen allemaal piraterij-bouwpakketten te zijn.... :-( (volgens MSW dus.)
Wanneer je deze zou willen bouwen en een verslag bij wilt houden op het Amerikaanse forum van Model Ship World wordt je er gelijk vanaf gegooid.
Het schijnen allemaal piraterij-bouwpakketten te zijn.... :-( (volgens MSW dus.)
Kijk, dat is nu een goeie tip, had ik deze maar eerder gezien, dan had ik dat zeker bij de zeiltjes van het Statenjacht ook zo gedaan.2 zeiltjes klaar.
Bekijk bijlage 335008 Bekijk bijlage 335009
Ik heb niet omgezoomd, maar een strookje katoen erop gelijmd. Die zeiltjes zijn te klein en te stug om om te zomen. Je krijgt dan een hele brede zoom. Nu is hij in verhouding..
Ik had ergens opgepikt dat iemand dat met die ronde onderkant zo doet. En toen dacht ik, dat gaat makkelijk, doe de rest ook zo. Ik had al begrepen dat heel veel in deze hobby voor het oog geschied.Kijk, dat is nu een goeie tip, had ik deze maar eerder gezien, dan had ik dat zeker bij de zeiltjes van het Statenjacht ook zo gedaan.