TIMBERWOLF
Forum veteraan
heel mooi gemaakt, vooral die scheepschroeven een waar kunstwerk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Timberwolf. Is wel veel werk maar was de moeite waard.heel mooi gemaakt, vooral die scheepschroeven een waar kunstwerk..
Dank je Dennis. Nee niet gekocht. Geheel zelfbouw, evenals de hoofdschroeven en assen.Ziet er mooi uit. Vraagje zijn dit gekochte schroeven en behuizingen of is dit allemaal zelfbouw?
Wauw echt mooi werk. Als ik dit zie zou ik dat ook willen kunnen. Maar ja te weinig ruimte voor draaibank enz. Maar wie weet kom ik er ook ooit aan toe. Eerst de zwarte zee maar eens tot een goed einde brengen.
De hoofdschroeven waren ook zo mooi gelukt inderdaad.
Ziet er netjes uit ! Heb je messing gebruikt om dit te bewerkstelligen ?
Prachtig werk!!!
Zou het mogelijk om eens wat gegevens van de binnenkant van de thrusters te verkrijgen, bevoorbeeld hoe ze zijn gelagerd of je met bussen werkt? En ook welke tandwielen je gebruikt (en waar zulks te koop is) ik heb een soortgelijk project in mijn achterhoofd, althans de trusters, maar ik vind niet echt de juiste onderdelen en zelf wat trial and error gaan spelen vind ik wat verloren tijd als hier toch al zoveel ervaring zit!
Tevens vind ik het idee om de motoren direct te verbinden geniaal, dit bespaard enorm ruimte en fail save! knap bedacht, maar hoe heb je in godsnaam die originele assen uit de motors gekregen zonder het geheel te slopen of the verbuigen?
Ik ben zeker fan van je werk!
Vakwerk Sjoerd !!
Hallo Adam,Zijn je boegschroeven nog wel demontabel?