Na een 8 maanden radiostilte weer eens een update-je van de Smit Kamara.
OAS gaat er niet komen. Na herhaaldelijk contact gehad met iemand die in het bezit zou zijn van de tekeningen van de OAS, heeft dat helaas er niet tot geleid dat er tekeningen mijn kant op zijn gekomen. Jammer, maar helaas.
Niet dat er verder niets gebeurd is, eigenlijk best wel wat, maar in al dat "gefreubel op de vierkante milimeter" gaat eigen veel te veel tijd zitten.
Daarbij zijn er inmiddels al wat uurtjes gestoken in het nieuwe project, en ook bij mij zitten er maar 24 uur in een etmaal.
Het achterdek is voorzien van een houtbeleg. Ook dit moest leven en geen parketvloer worden. Zitten een paar uurtjes in, en een parketvloer is het zeker niet geworden
Knuckelboom kraan is inmiddels klaar, en zo fabrieksnieuwe kraan op het achterdek vond ik toch eigenlijk niet staan, dus ook hier de stoute schoenen aangetrokken en geprobeerd de kraan er "gebruikt" uit te laten zien.
Gezien de reacties die ik hiervoor mocht ontvangen op een aantal vaardag denk ik dat het geslaagd is.
Zelf vind ik het wel wat toevoegen, wordt wat "levendiger" naar mijn mening.
Ik heb mezelf tot doel gesteld dat voor aanvang van het vaarseizoen de romp klaar moet zijn. Daarvoor moet het tussendek klaar zijn, dus de laatste weken hier de nodige energie ingestop, met het resultaat op de foto's
Ook hier weer de nodige vervuiling aangebracht.
Als laatste nog een fotootje van de crashrail met aangebrachte stickers gemaakt door John Wijenberg.