ron van sommeren
Forum veteraan
Dat verdubbelt zelfs de kans op crash door slecht contact in de schakelaar, én het halveert max.stroom t.o.v. jouw dubbele plus over de schakelaar leiden.... Plus en min over een schakelaar is niet nodig. ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat verdubbelt zelfs de kans op crash door slecht contact in de schakelaar, én het halveert max.stroom t.o.v. jouw dubbele plus over de schakelaar leiden.... Plus en min over een schakelaar is niet nodig. ...
Dat is alleen bij de zogeheten "safety switches" zo...Ik denk et zo te begrijpen dat de schakelaar dan bij uitvallen altijd aan ipv uit staat?
Maar dat was trinllingsvrij, in mijn zwever deed 'ie het ook goed, maar wat er daarna gebeurde lees je ergens hierboven.Ik heb de ontvanger gewoon weer in m'n zwever gebruikt (backup erbij dat wel) en alles ging prima op veel grotere hoogte.
ES? Earl Scruggs? The Father Of Bluegrass Banjo?En om de wonden te likken: de motor krijgt een ES modificatie!
Is toch logisch? Twee banen, die elk een geleider schakelen, dan is uitval van één van beide banen reeds einde verhaal omdat de kring dan reeds onderbroken is.Ron...ik kan je redenering niet volgen?
Dat zul je in vliegtuigen niet snel tegen komen denk ik, tenminste, de meeste vliegers die ik ken beschermen hun kisten angstvallig tegen vocht...Verlengkabeltjes voor servo e.d. zijn ook notoire.... een beetje vocht en corrosie doet de rest