Bouwverslag Outrigger

kunnen jullie morgen niet naar vinkeveen komen..
lekker groot en veel water.
zwembroekken mee dan kunnen we nog is een duik nemen.

laat maar horen..
ik moet alleen wel weer om een uurtje of 3 a 4 weer weg,

greetz jaimy

hmmm, gaat niet werken voor mij. Heb gister ongeveer hetzelfde gedaan in Vinkeveen, was wel erg relax! Hydromite ging lekker, 68.9km/h op de gps!

had ik ook al geprobeerd jeroen :( maar hielp ook niks .. ik laat hem denk vanwiddag thuis en dan kom ik gewoon met jouw varen ;) hopen dat die vandaag die 70 haalt :D
ik kan ook niet komen jaimy.. beetje ver fietsen en me ouders moeten straks weg met de auto.
ik ga maar weer op zoek naar een betere motor en als het niet anders kan een regelaar die een sterkere motor aan kan. hoop dat jullie willen helpen zoeken ?!

nick,

Ik heb vandaag getest op 6cellen en dat werd er niet beter op :(
De motor word gloeiend heet en de accu mag je niet eens handwarm noemen zo koud als die bleef. Alles ligt goed in de boot; zwaarte punt ligt op de mm precies en nog gaat die niet
mvg, nick

Op de laatste serie foto's heeft de motor geen waterkoeling, ik hoop, dat je hebt getest mét waterkoeling?
Anders ben je bezig de rotormagneten te demagnetiseren als de boel werkelijk zó heet wordt...

Komt de motor op het droge wel op toeren?
Heb je ook een vliegende start geprobeerd?

Groeten, Jan.

:bloos: nee er heeft geen waterkoeling op gezeten. de motor kwam op het droge algemeen wel op toeren maar de motor en of de regelaar is kapot geraakt met jeroen vanmiddag:( het idd nog wel een vliegende start geprobeert maar toen ging de motor piepen dat die het denk ik niet kon hebben.

heej ik ben al weer een tijdje off geweest maar ik wil weer rustig een start gaan maken met mijn rigger!
ik was het volgende vanplan:

*de boot aan te passen ( de achterste drijvers naar onderen te verplaatsen voor meer drijf kracht)
*de strut aan de linker kant te zetten want die stond rechts
*en er een andere motor in te zetten want deze is kapot.

nouw om gelijk maar met de deur in huis te vallen ;)
hoemoet ik een BL regelaar door meten?
en zat zelf te denken aan een nieuwe motr een feigao 9L 2731kv maar die lijkt me een beetje aan de lage kant de toeren

Back