Haha, nou, die gaan ongeveer 1 cm langs elkaar heen, en MOCHT het een probleem zijn (denk het niet) dan lost een stukkie Silicone van 1,5 cm met een tie-rapje dat volledig op...Dit is vast een “Brutus “ versie van een EGR![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nou, die gaan ongeveer 1 cm langs elkaar heen, en MOCHT het een probleem zijn (denk het niet) dan lost een stukkie Silicone van 1,5 cm met een tie-rapje dat volledig op...Dit is vast een “Brutus “ versie van een EGR![]()
Nou... dat heb ik vanmiddag dus toch maar even geprobeerd, en qua "EGR" is er geen enkel probleem: Die straal uitlaatgas passeert de luchtinlaat op veilige afstand en wordt onmiddelijk door de prop weggezogen en naar achter afgevoerd.Haha, nou, die gaan ongeveer 1 cm langs elkaar heen, en MOCHT het een probleem zijn (denk het niet) dan lost een stukkie Silicone van 1,5 cm met een tie-rapje dat volledig op...
Voorpoot zelf heeft beide klappen (die van Odoorn en die van Roden) gewoon overleefd.Hoe stuk is het voorpootje?
Oh, 100%.Goed te lezen dat je niet opgeeft en voor een 'nieuw, verbeterd' versie 2 gaat. En die wankel blijft er ook op hoop ik.
Nee... daar heb ik bij de bouw nooit rekening mee gehouden: ik was nogal gefocust op gewichtsbesparing, en de rompbodem is volledig ongeschikt om iets aan te bevestigen, En dat is ook niet zomaar een twee drie te veranderen.Kun je niet in het bestaande model als proef het hoofdlandingsgestel iets naar voren zetten ? Desnoods een vast landingsgestel ?