Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moi Pietsan,
zojuist 0m 14.30 uur de volgende mail naar “ Misi Fulfilment” Deagostini gestuurd:
Dag Helma,
Ik wil graag nog even terugkomen op mijn mail van 14 januari 2013.
Mijn eerste vraag ging over het aantal 12-ponders en is naar tevredenheid opgelost.
In het mailtje had ik ook nog een tweede vraag n.l. over het aantal te leveren Tinnen-crew figuren
Zoals je al melde heeft Victory-Deagostini geen losse Tin figuren, maar mijn vraag moet
ik geloof ik wat explicieter stellen:
Op de officiële site van Victory-Deagostini onder het kopje FAQ staat de volgende vraag:
VRAAG: Hoeveel figuren zullen er zijn?
ANTWOORD: In de loop van de collectie zullen er tussen de 40 en 60 figuren zijn.
(zie ook bijlage 1 ).
Ik moet echter constateren dat ik zowel op de UK-site als op de Duitse-Site (die beiden
al uitgeleverd zijn)dat er in aflevering 118+119 welgeteld 13 Tinnen-crew figuren staan afgebeeld.
En dat is in de verste verte niet het aantal van 40 a 60 figuren die in de FAQ vermeld wordt.
ook in het getoonde filmpje op de Home page van de NL Victory-Deagostini
(zie: https://www.deagostini-bestellungen.de/hmsvictory-model-com/index.php)
wordt de indruk gewekt dat er zeker meer dan 13 figuren geleverd zullen gaan worden.
(zie print screen in bijlage 2)
Nu is mijn vraag expliciet als volgt:
kunt u mijn aangeven hoeveel tinnen crew-figuren ik in mijn bezit zal hebben nadat ik de
laatste aflevering (nr. 120) heb ontvangen?
Ik hou jullie op de hoogte,
A3
Dat is een veel mooiere als de te leveren standaard hoor
Germt
pietsan,Ik kan me voorstellen dat er Victory-bouwers zijn die de standaard van DeA. wel mooi vinden. Daarom heb ik een alternatief bedacht zodat deze toch te gebruiken is. Het is niet aan te raden om de boot alleen in de twee houders (pionnen) te plaatsen omdat het schip hier te groot voor is en dus niet stabiel in de houders staat. Zelfs niet als je je boot erin vast lijmt! De kiel kan breken of zelfs nog meer schade en dat is niet de bedoeling.
Ik hed twee schaakstukken op maat gemaakt en deze aan de bijde zijkanten geplaatst zodat de boot nu wel stabiel is. De stukken hebben de kleur van het onderwaterschip en vallen daarom niet op.
Ik ga deze standaard voor een kleiner schi p gebruiken, maar met wat creatieviteit is er wel iets van te maken. Groet Piet.![]()
Ah, ja, andere persoon, geeft niet. Maar bedankt voor je info, ik denk dat die van mij dan in ieder geval teruggaat naar een dikte van 20mm in plaats van 35mm. Nogmaals bedankt.Hallo Bouwer, ben wel niet Pietsan, maar zit hier net met die basisplaat voor me.
De maten zijn 38,5 x 17,5 x 1,5 cm.
Met welke lijm zouden jullie die 2 metalen steunen op de onderplaat lijmen?
Groet, Peter