de bemanning word bij de kit geleverd.Een vraagje waar komen al die bemanning s leden vandaan de com buis heeft ze niet Groet Ton
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de bemanning word bij de kit geleverd.Een vraagje waar komen al die bemanning s leden vandaan de com buis heeft ze niet Groet Ton
Kun je me op het forum ook iets vertellen over hoe je dit aangepakt hebt, van de kiel naar boven of net andersom ?? en wat voor lijm je hierbij gebruikt hebt.
Even je foto's bekeken en dat ziet er allemaal geweldig uit Wim, ik moet zeggen dat ik als nieuweling het niet aangedurft heb om de koperen beplating aan te brengen, maar als ik dat van jou zie dan ben ik voor de volgende keer helemaal verkocht.
Kun je me op het forum ook iets vertellen over hoe je dit aangepakt hebt, van de kiel naar boven of net andersom ?? en wat voor lijm je hierbij gebruikt hebt. Dus jou ervaringen en heb je nog andere eigen suggesties?
Een komplete bemanning aan boord heeft ook wel wat, en ook hiervoor mijn complimenten uit ervaring weet ik wat voor priegelwerk dit is.
gr. A3
Het is van belang dat de rij bovenste jufferblokken op gelijke afstand zitten t.o.v. de onderste rij.
Met restlatjes heb ik een frame-pje gemaakt met latjes op 23 mm afstand. De onderste lat zit vast aan de onderste jufferblokken en op de bovenste heb ik de bovenste jufferblokken met een spijker vastgezet. Onder de juiste hoek. Nu kan ik de bovenste jufferblokken direct vastmaken op de juiste afstand/lengte van het want.
Zie foto.
Jan Zwart
Ja dat hou ik goed in de gaten Adrie.
Bedankt voor de waarschuwing.
Jan Zwart
Hoi Adri, ik heb géén verstand van systeemcamera's, ik heb zelf een canon EOS 60D
en er komt nog een reportage in het Kerstnummer van de “Playboy”.![]()
Dan kom je er met alleen een goede camera niet hoor. Een gedegen cursus Photoshoppen is dan echt een must!!!!
Groet,Ad