Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
OK dankje. Jammer, want ik heb vaak een gaatje nodig waar je geen boor tussen kunt krijgen. Zo'n Dremel zou al beter gaan, maar die staat ook nog op mijn wensenlijstje...
Hoi,
ik maak ook wel vaak gebruik van mijn Dremel,en dan meestal met het flexibel eraan.
Gr Patrick
Hoi,
Is er iemand bekent met de motoren van het merk BRISON ,ik kwam deze tegen op een Amerikaanse site.
Gr Patrick
Dan van grenen latjes de montageblokken gemaakt en dan de helycoils inlijmen en natuurlijk eerst even passen alvorens ik ze erin lijm.
.![]()
Gr Patrick
Ik heb de ervaring gemaakt dat grenen latjes waar iets aan geschroeft zit wat belast word snel gaan scheuren .
Ik neem hiervoor stukjes vliegtuig multiplex wat 10x sterker is.
En helicoils is een leuke beschrijving voor een slagmoer .
Mvg Johan
Hoi Patrick,
Vraagje, je schreef dat je de luchtflesding nog wild kunnen verwijderen. Als ik echter naar deze foto kijk:
![]()
Dan vraag ik me af hoe je dat doet. Alles lijkt nu vastgelijmd en ik ben toch wel benieuwd naar de truuk.
Verder ziet het er netjes uit.
thnx
b
PS heb zelf een 'vise' uit amerika laten komen (soort handboordje) en die is verrekt handig omdat je geen 30.000 rpm in de handhebt, maar gewoon een heeel dun boortje... Is naast een dremel nuttig spul.
Tamiya Fine Pin Vise D
Moet je alleen wel opletten dat je er één hebt die boortjes kan hebben van minder dan 1mm...
Die fles er uit halen zou je nu nog lukken door wat balsa te verwijderen .
Maar niet meer als het model klaar is .
Is misschien beter om in de derde spant het gat groter te maken .
Mvg
en met de stukken aluminium koker is het makkelijk om alles haaks en recht te zetten.
Zo hoort het!
Mooi hoor.
Eén foto doet het niet, '[' vergeten!
jan.