Ik mis nog een lager aan de kant van het motortje.
Ziet er wel netjes uit.
Ziet er wel netjes uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik mis nog een lager aan de kant van het motortje.
Ziet er wel netjes uit.
Kan je nog maken van een buisje dat er precies in past en met een gat er in met precies de grote van de schroefas.
Warm maken en er in solderen.
Anders gaat je as te veel trillen.
Dit amperage klopt zeker, er zit namelijk geen schroef op, met schroef zal het wel meer worden, enkel en alleen de schroefas met koppeling is bijna geen belasting voor deze motor.
Verder zeker niet vergeten om een nieuw lager in de as te stoppen, met maar een lager gaat hij namelijk zeker lekken, en had je dus net zo goed de Billing Boats as wel kunnen gebruiken.
Suc6,
Ik blijf het volgen![]()
Kan je niet het lagertje uit het stukje as tikken wat je hebt afgezaagd, meestal is dit nl van speciaal materiaal ( sinterbrons bijvoorbeeld ), geschikt voor lagers, een stukje buis messing of aluminium vind ik een minder goed idee, en ik neem aan dat je nog waterafstotend vet in de as doet, anders hou je het water niet buiten hoor !!!
Hallo,
Ziet er goed uit
Ik ben ook bezig met de Banckert en ik ging laatst proefvaren met de plastic schroef. Er stond een klein beetje wind, maar ze kwam er niet tegen in. Ik heb toen meteen een messing schroef aangeschaft. Nu gaat hett stukken beter.
Mvg,
waar en met welke diameter heb je de schroef gekocht?
gr. david
waar en met welke diameter heb je de schroef gekocht?
gr. david
Ik heb een raboesch 4 blad, 40 mm afgetopt gekocht.
Mvg,
Dankje!!! maar hoe top je die af?
Gr. david
oké Bedankt, die staat op mijn lijstje voor de Sint![]()
(Maar schroeven top je toch af op een draaibank?)
Gr. David