Roel van Essen
Forum veteraan
Zo... kouwe poten dankzij het spuiten in de garage, maar... Schnellbootrompje is keurig Schnellbootweiss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roel ik vind het bijzonder mooi en gedetailleerd, maar je diepgang merktekens op de boeg!
ik weet niet of er verschil is tussen marine en koopvaardij, maar daar zit aan SB de romeinse cijfers, en aan BB de arabische cijfers in even decimeters.
mvg Loek
Hallo Roel,
Je hebt er weer een mooi bootje van gemaakt.
Ik ben ook van plan mijn S29 wit te maken.
Jij hebt de romp onder de waterlijn mooi donkerrood gemaakt.
Hoe weet je nou dat dat de goede kleur is, want ik heb ze ook wel zwart of donkergrijs gezien?
Verder zag ik dat je nog geen nummer voor je S100 hebt gekozen.
Ik heb hier een lijstje van alle S100 boten:
S100, S136, S139-150, S167-228 en S301-307.
Misschien heb je er wat aan, maar misschien kende je dit lijstje al.
Veel succes met je proefvaart.
Lodewijk
Volgens mij zijn het aan beide zijde romeinse letters, alleen de diepgang verschild tussen stuurboord en bakboord!
grt
Hawser
Goed gezien ouwe onderwaterrobot!
Maar... Deutsche Leute in WW II waren op sommige gebieden nogal eigenwijs. Ik heb een foto gezien van een (weliswaar vroeg type) S-boot (volgens mij bij een van de opleidings-flottilles in de Botnische golf) waar aan beide zijden romeinse cijfers op de boeg stonden... Vond ik een leuk detail.
Volgens mij zijn het aan beide zijde romeinse letters, alleen de diepgang verschild tussen stuurboord en bakboord!
grt
Hawser
... Deutsche Leute in WW II waren op sommige gebieden nogal eigenwijs.