...FOTO's Roel, FOTO's, hehehehehe
Of FILMPJE (nee niet Paul de Leeuw), kunnen we genieten van die mooie sirene van jou...
Aljeblieft géén Paul de L... ik heb geen breedbeeld-beeldscherm

Nou, eerst maar eens wat foto's van die spaghettibundel onderdeks.
Het is te zien dat ik geen elektronicus ben, maar alles zit wél goed opgeborgen en weggewerkt.
Het rooster onder de Kalotte: speaker zit er in de kengterichting onder. Het geluid wordt straks door het stuurhuis, via de blokroosters van de brug en openingen in de radiohut naar buiten geleidt.
Het accu-compartiment: naast de bak waar de accu's in liggen heb ik randen gemaakt waar de servo's voor de Lürssen-roeren in staan. Verder naar achteren liggen op die randen nog diverse doorverbindingen naar de secundaire systemen. De losse draadjes verzorgen straks de voeding voor de boordverlichting.
Machinekamer-met-airco:
beide BL-regelaars op een kunststof spant, de regelaar voor de middenmotor er onder. Deze regelaar krijgt niet zoveel te vertrouwen, dus die hoeft niet zo nodig gekoeld te worden. De middenmotor, ondanks dat deze het op z'n sloffen aankan, staat echter ook in de koellucht. Achter de middenmotor de ontvanger.
Servo voor het centrale roer: Links van de servo de uitsparing op het "valse dek" voor de as van de 37mm.
De filmpjuzzzz:
Diesel loopt stationair nog wat snel; moet ik nog afregelen.
Beide buitenste motoren zijn overigens geen diesels meer, maar turbines, aan het gehuil te horen....
YouTube - Kanaal van roeltlv106
Boegkanon loopt mooi synchroon met het middenroer; de uitslag is echter wat beperkt, aangezien ik het middenroer moet beperken tot max 70% uitslag.
YouTube - Kanaal van roeltlv106