Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijne heren S boot bouwers en kapteins het merk Eduard bekend van ets sets heeft recentelijk twee uitbreidings sets voor de italeri S boot uitgebracht te weten nr. 53038 bij deze set gaat het om details van de opbouw en 53039 is een set die de bewapening behoorlijk echt maakt.
mvg Desa
roel
ik zal waarschijnlijk wel verkeerd zijn ben dat gewoon
maar had toch mijn bedenkingen, heb namelijk dit bouwverslag aan het bestuderen geweest en merkte op dat de motoren allemaal het zelfde zijn aangesloten maw dat ze allen dezelfde richting uit draaien
nu dat kan toch niet kloppen of zie ik dat verkeerd
mvg rudi
Zo de kogel is door de kerk en de Schnellbote is bestelt.
Naast het artikel in Modelbouw aktueel te hebben gelezen, ben ik druk bezig om door de ruim 100 pagina's hier te lezen.
Nu heb ik alvast wel een paar vragen waar jullie me misschien alvast kunnen helpen;
1) Roel schrijft in z'n artikel dat hij zelf de aandrijfassen heeft gemaakt. Moet de ruimte tussen de ingesoldeerde busjes/lager worden gevuld met vet oid ? om het waterdicht te maken ?
2) in een aantal van de vele reactie's hier wordt gesproken over het bekleden van de romp aan de binnenzijde met glasvezel. Is dit voor de duurzaamheid aan te raden of een overbodige luxe ?
Verder was ik nieuwsgierig naar evt ander schepen welke destijds bv ter ondersteuning bij de S100 hebben meegevaren en die er in dezelfde schaal bij zouden kunnen passen ?
groeten
Snetverderrie Joris, waarom typ jij zo snel???
De aandelen Italeri doen het op Wall Street weer uitstekend... Ik denk dat maar eens divident ga aanvragen...:rolling:
1 Ik vul m'n schroefaskokers altijd met gele vaseline... Werkt voor mij prima.
Anderen hebben andere smeer-recepten... Staan hele topics vol mee, variërend van Robbe/Graupner?Tamiya-vet tot en met gekookt sperma van de linksomdraaiende, rood-witgevlekte krulstaartwalvis, aangelengd met een beetje Crude Oil uit het Mexicaans continentaal plat.
Schnellboote hadden ondersteuning van tenders. Dat waren redelijk forse schepen. In 1:35 praat je dan al gauw over schepen van 2,5 meter of meer...
Hoe is het met je hernia?
Snetverderrie Joris, waarom typ jij zo snel???
Zoek een stukje terug, staat een link voor PDF boeken, staat ie ook tussen!
MB6400 zei:Heb je misschien ook een fotootje van zo'n tender ? Wordt wel nieuwsgierig
Nog even twee andere vragen.
- Ik lees zojuist iets over CA lijm met glasparels ?? waar haal ik dergelijke parels en waarom heb je die nodig ?(waarschijnlijk domme vraag)