Bouwstrip: the Snake of Saale Valley

Ohhhhhhhhhhhhhh Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ik lig o p de gr ond ... be n hi er nie t te goe i van ...

Gr t z

R o n ny

Ik kom naar Waregem als gij nog ene keer in dien heli snijdt hè ... beul ... ;-)

Neen neen , alle gekheid op een stokje , veel succes met de opbouw .... ;-)

Ondertussen blijft er weinig over van die romp Nick.
Gaat allemaal zeker goed komen dat weet ik zeker.
Bij ons word er op het moment ook nog aan de romp van de Huey gewerkt, een aantal roosters in de zijkant hebben we besloten er toch in te maken. Eigenlijk zouden we niet zo veel gaan verbouwen aan de romp maar ondertussen begint hij toch ook aardig uniek te worden.

gr Arjen

Waar blijven de updates?
Al 2 weken niets nieuw meer...

Ja beste schaal vrienden , zo een schaalheli bouwen kost tijd , het nadenken en uitdokteren van zo een heli met zoveel schaaldetails kost nog meer tijd ... hoe ga ik het doen , met welk materiaal , welke afmetingen moet het hebben enzoverder .... hier gaan dagen en uren insteken ..

Deze COBRA heeft dan ook tijd nodig om deze wel zware modificaties die hij gemaakt heeft aan de romp tot een goed einde te brengen ... dus gun hem die tijd .... de postings die hij dan nadien gaat doen zullen des te mooier zijn .... ;-)

dus NO RUSH , NO PUSH , THIS IS SCALE BUILDING ..... :snipersmile:

Grtz
Ron

frame307nieuwsflashdeel.jpg

Hei Nick ,

Schitterend nieuws is dat , ( ik wist er al ietske van ) maar toch , ik heb het al gezien op de VARIO website en het is en gaat prachtig worden daar ... je bent daar ook een aanwinst en een aanzet om meerdere mensen tot SCHAAL HELI bouwen aan te zetten ..
TOP TOP TOP TOP .....

Dus , den Nick blijft bezig .... in Waregem , Duitsland , America , China .....

Krijg ik dan ook de 1 ste handtekening den 3 de Maart .... ;-)

TOP MAN .... GOE GOE GOE BEZIG ..

Grtz

Ronny

Woooooooooooooooooooooooow ....

Das nogal een bataljon aan spullen ....

Ik zijn zeer benieuwd ..... LETS ROCK AND ROLLLLLLL

En de eerste vrouw in de groep ... man man ... da gaat wa geven .... ;-)

Succes ermee Nick ...

Grtz

Ron

De rol van Chris Taylor werd in Platoon idd. vertolkt door Charly Sheen, toen nog enorm jong.
De ActionFigure van Hot Toys is hiervan een bangelijk prachtig gemaakte replica.
'k Ben content da'k er nog eentje op de kop heb kunnen tikken.

Heligroeten,

Nick

Nice! ik reageer meestal niet in deze topics maar kijk zeker wel mee, indrukwekkende bouwwerken mijn complimenten! En met de nieuwe strijdkrachten er bij moet het helemaal goed komen.

Back