Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben niet degene die de servo heeft geïnstalleerd. Ik heb de auto tweedehands gekocht en heb er meerdere keren aan gedacht om de servo te vervangen.Dan ben je bezig een supersnelle auto aan het bouwen en en zet je er dan een trage servo in. Hoewel de Power HD op de servo staat vrees ik dat deze ook niet van een dezelfde kwaliteit is als hun duurdere modellen. Zet de stoffer en blik alvast maar klaar!
Ik ga noch niet rijden. Ik heb geen motor en ESC. Ik heb het verkocht.jij hebt hem niet geinstalleerd, maar je gaat er wel mee rijden.
Als het ding crasht, is de schade voor jou.
Altijd alles wantrouwen, nazoeken, controleren.
Zeker als een ander het gedaan heeft.
Wie weet heeft je voorganger de goede spullen eruit gehaald, en goedkope zooi terug gemonteerd...
kan..
gebeurd.
Werkt het een paar rondjes, daarna begint het gezeur
Ik heb al een goede afstandsbediening van Spectrum en een 6-kanaals ontvanger gekocht. De servo wordt vervangen door een snelle digitale Futaba.Supersnelle auto's vereist nu eenmaal een goede, snelle en betrouwbare controle. Het goede moet uit de bestuurder komen, het betrouwbare uit de kwaliteit van de spullen (dus geen goedkope RTR achtige GT2 zender) en het snelle uit de juiste keuze en soms niet alleen de servo die sneller is maar ook je hele zendersysteem met een zgn fast response system.
Dan houd ik de servo die ik nu heb.Waar ga je eigenlijk rijden met deze Arrma? Parkeerterrein met zeeën van ruimte zonder obstakels?
Laten we wel wezen; als je de auto niet op de millimeter hoeft te kunnen plaatsen op een circuit en eigenlijk vaker hard rechtdoor rijdt kan een wat langzamere servo juist wel fijn zijn voor wat meer rust in de auto. Of een supersnelle servo en dan weer flink wat expo instellen omdat ie zo onrustig is bij correcties.