bouw van de LCF Zeven Provincien

Je accu "levert" alleen wat jij vraagt, wat je "gebruikers" vragen.
Je accu kan zelfs 14A leveren als je dat zou vragen, alleen voor een kortere tijd, en hij vind het misschien niet zo fijn, maar kan het wel.
Je zekering keuze heeft dus niet zo veel te maken met je accucapaciteit, maar met de stroomopname van je gebruikers

Bedankt weer zover. Zijn alle auto zekeringen traag en kan ik gewoon mijn draadjes aan de pootjes van de zekering solderen?

gr Geert

Volgens mij wel.
Anders gewoon om trage zekeringen vragen, ze zijn soms ook gemerkt met een T.

Koop bij die autohandel ook gelijk een zekeringhouder. Zo'n ding kost een paar kwartjes. Daar kan je niet voor zonder zitten. Bovendien kan je later makkelijk een zekering uitwisselen.

Zekeringen en houders koop ik altijd bij H.lf.rds.
Niet duur en uitstekende werking. Alles is plat dus ook nog goed weg te werken.
Steekzekeringen zitten in elke auto, goedkoper kan gewoon niet.

Groet, Cees

Mooi dan ga ik er om. Ondertussen staat de boot in de verf. Ik moet het dek alleen nog doen. Onder het verven kwamen hier en daar nog wat ongerechtigheden boven. Die heb ik meteen weg gewerkt. Ik had contact gelegd met flevoland voor de belettering van mijn schip. Helaas maken ze die niet meer. Ik had het draadje van Freek nog even doorgelezen en op een paar verwijzingen geklikt maar uiteindelijk kom ik er niet uit waar hij ze vandaan heeft. Als jullie en Freek natuurlijk mij een adres of een tip kunnen geven om die dingen er op te maken ben ik gelukkig. In ieder geval bedankt.

Nu we het toch over contact hebben, Marco Koster had mij gebeld of ik mee wil naar de wereld haven dagen en ik moest eerst vervoer regelen dus ik zou later terug bellen. Nu lukt dat terug bellen niet en op mijn pb'tjes reageert hij niet. Als jullie een nummer of ander mail adres hebben zou ik dat dan kunnen krijgen? Ik was van plan mee te gaan(hopelijk lees je dit:))

Gr Geert

maiden

Hallo allemaal,
@Sjaak, ik zag dat ik het niet zo goed geschreven had. Ik bedoel ermee dat ik uiteindelijk toch op de goede site terecht kwam(vandaar ''ook ik heb ze direct besteld'')

het resultaat van deze week.
full
full
full

Het mooiste resultaat moet nog komen.:banana: Ik heb vanavond de maiden gehad:banana: De rot stond eens even bij mijn verf werk te kijken en zegt, spulletjes pakken inladen en varen. Dus wij de boot ingeladen en alles meegenomen. Een poosje terug zijn er buiten het dorp grote putten gemaakt die prima dienst doen als vaar vijver. Dus de boot er in en gevaren. Het resultaat is geweldig. Er moest nog lood bij om op water lijn te komen. Hij vaart heel goed. Geen lekkage. Hij vaart ook heel hard. Hij luistert goed naar het roer en de links vooruit rechts achteruit werkt ook goed. Hij schommelt niet. Nadat ik vol gas gevaren had en toen direct stuurde schommelde hij een beetje van de golven die hij trok. Kortom super geslaagd en geen warme motoren.:proost: foto's volgen.

Gr Geert

Laatst bewerkt door een moderator:
hey,

Ik volg je verslag al een tijdje en heb echt bewondering voor je werk.
Stilletjes aan zie je het een pareltje worden.
Proficiat ook met de eerste geslaagde proefvaart.

Als je nu al (op zo'n jonge leeftijd) zo'n prachtig schip kan weten te maken beloofd dat voor later. :)

succes verder.

Bedankt allemaal voor de complimenten.:worship::worship:
@Sjaak, ik werd vandaag gebeld door F products en die meneer heeft het over sjaak:confused: ik denken en denken en toen schoot het me te binnen dat dat wel eens sjaak van het forum kon wezen:D:D Morgen krijg ik ze binnen dus dan kan ik ze bevestigen.

Gr Geert

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ze zitten erop!! schitterend zicht, natuurlijk ging er ook weer iets fout:( de P een paar mm te veel naar rechts. Je ziet er niet veel van maar het is toch vervelend. Freek en Sjaak bedankt voor de tip, ik ben heel tevreden. Het anker is ook gemaakt. Ik probeer aan het eind van de week weer foto's te posten. School is weer begonnen en het is examen jaar dus verwacht niet te veel update's.

Gr Geert

Leuk dat het zo goed gaat, het ziet er schitterend uit! Plaats eens een filmpje van het varen en veel plezier met de kleine frutseltjes die nu komen!

Freek

update

Hallo allemaal,
@Freek,:D:D
Even het kleine resultaat van de afgelopen week.
full

full
full
full

En ondertussen de 2e proefvaart gehad. Alles ging goed. Ik moet alleen wel op de verdeling van het gewicht letten. Hij hing wat scheef. En aan het eind na een half uur, stond er water bij 1 motor. het was heel heel weinig maar het was er wel en ik weet niet hoe?
En hier het filmpje. Let niet op het commentaar:rolleyes::rolleyes:
https://picasaweb.google.com/114727...hkey=Gv1sRgCKWY-My8mvb1XA#5645642277342532866
https://picasaweb.google.com/114727...hkey=Gv1sRgCKzE1b6pjPPsVQ#5645643669711615842
Dat was het weer.
Gr Geert

Laatst bewerkt door een moderator:
@Luc,
Ik vind ze top. Weinig lawaai veel power en goedkoop. Ik zag dat ik 2 dezelfde links geplaatst had ik heb nog een andere toegevoegd. In de smit zweden liggen 2 robbe navy compacts.

Gr Geert

Laatst bewerkt:
Wat voor laad apperatuur gebruiken jullie? Ik zag dat ze bij conrad iets moois hadden Hier maar daar kan ik niet mijn zender accu mee opladen. Accu 12V 7Ah Zenderaccu robbe 9,6V 2000mAh.
Gr Geert

Back