Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo iedereen,
Ik heb jullie hulp nodig.
Het gaat over het volgende: graag had ik zwaailichten op mijn trailer gemonteerd welke ik kan uittrekken in de breedte wanneer ik uitzonderlijk vervoer zou doen.
Nu heb al even zitten denke hoe ik dit ga vervaardigen en ben tot dit gekomen.
Het rode en groene zijn 2 vierkante kokers welke in elkaar schuiven en ik dan zou vastzetten door middel van een schoefje ofzo dat ze niet vanzelf uit of in elkaar kunnen schuiven.
het blauwe is een koker welke ik over de buitenste koker zou schuiven en vastmaken en onder aan de vlakke plaat op mijn trailer.
Nu is mijn vraag wat denken jullie ervan, is dat te doen?
Of hebben jullie een veel beter idee?[/QUOTE]
Hallo Volvo Freak,
Dit is heel goed te doen met 4 kant buis profiel van alu. of messing.
Deze 4 kante buisprofielen kan je bestellen bij Conrad.nl
Kijk maar een op de site van Conrad.
Conrad is wat goedkoper met deze profielen dan Dieter Knupfer, bovendien minder portokosten.
Succes, als er vragen zijn hoor ik het wel !
heeft conrad ook maten die op de 0.1mm in mekaar passen dan?
dieter knupfer heeft profielen die echt bedoeld zijn om in elkaar te schuiven.
Ben daarstraks even langs de modelbouwwinkel gepasseerd en even gestopt maar mijn trailer noch mijn MFU was binnen.
Na enig overleg en wat nagedacht te hebben ga ik toch niet voor de lichtbak van Bred Last. Niet dat deze niet mooi is, maar gewoon om een mooi geheel te hebben ga ik er 2 lichtbeugels op plaatsen.
En nu ik toch in de modelbouwwinkel was heb ik dan de 2 lichtbeugels besteld, deze zou ik indien deze in voorraad zijn ronde de 2de week van maart hebben.
CARSON MODEL-SPORT:roducts::Truck models::Accessories:
rodukt Details
CARSON MODEL-SPORT:roducts::Truck models::Accessories:
rodukt Details
hallo
domme vragen bestaan niet,enkel als je t antwoord niet weet,
maar dit is een stuurbaar te maken as,
carson heeft een liftbaar te maken luchtveer as voor trailers,
groeten markioo
welke winkel is dat ? ik ken hier in belgie weinig of zelfs geen modelbouwwinkels voor trucks
mvg dylan