Bedankt voor de pb. Ik ben nu bezig met wat schuurwerk en ga nu eerst het nodige aftekenen op de romp waarna ik meer duidelijkheid zal hebben dan kan ik ook kijken of ik nog wat moet verlengen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat deze een beetje discussie (rode lijnen) in beeld brengt. Persoonlijk had ik ook de onderste variant verwacht.
Tja, dat weet ik zo even ook niet, maar.....
Er zijn bij de DHZ winkels zgn. hoeklatten te vinden met een holling er in.
Zijn dus kwartrondjes, maar dan inwendig
Die zijn er in verschillende maten.
Deze zouden kunnen dienen, je kunt er blokjes van maken om ze dan te bekleden met planken om de juiste vorm (holling) te krijgen.
Waarschijnlijk zul je die wulf toch zelf moeten maken, ik weet niet of je zelf een elektrische figuurzaag hebt, want die is bij scratchbouw eigenlijk onmisbaar.
Germt
ik hoop dat je de onderste rij luiken niet gaat uitzagen want dan ga je echt wel problemen krijgen als je op het water gaat.
ik zou zelfs alle luiken dichtlaten die breken alleen maar af bij het transport maar dat is mijn mening natuurlijk
de rest ziet er goed uit hoor![]()
Ik weet dat foto's kunnen vertekenen. Maar voor alle zekerheid, op de foto lijkt het alsof de achterste 3 poorten van het overloopdek een iets dalende lijn vertonen, waardoor ze de (geringe) zeeg van dat dek niet meer volgen (ik heb het dus niet over de zeeg van de beplanking, die is veel aanzienlijker dan die van het overloopdek). Is dit een optische vertekening?
Groet,
Ad
Wel klopt het dat er een knik zit in het geschutsverloop van de overloop tussen de 4e en 5e poort van achter
Ik kan nu ook vertellen dat de luizenplecht de juiste lengte heeft en dat de beplanking nu exact loopt tot de ondersteuning van de kraanbalk.
Ad dit is inderdaad een vertekening van de foto. Wel klopt het dat er een knik zit in het geschutsverloop van de overloop tussen de 4e en 5e poort van achter