Hoi Peter. Jij ook bedankt voor deze lovende woorden.WOW, Alles is al gezegd door mijn voorgangers, maar ik wil er aan toevoegen dat dit absoluut een kunstwerk is geworden wat niet gauw geëvenaard zal gaan worden. Subliem![]()
Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Peter. Jij ook bedankt voor deze lovende woorden.WOW, Alles is al gezegd door mijn voorgangers, maar ik wil er aan toevoegen dat dit absoluut een kunstwerk is geworden wat niet gauw geëvenaard zal gaan worden. Subliem![]()
In een woord: harstikkebedanktJan,In een woord: Fantastisch
En dan het vervolg project, ben benieuwd wat dat gaat wordenIk wacht met smart op de fabricage van de mooie "kooi" voor dit scheepje.....![]()
Nog even geduld hebben Peter ……..Ik wacht met smart op de fabricage van de mooie "kooi" voor dit scheepje.....![]()
Hoi Koos. Ik had al een keer in een antwoord een tipje van de sluier opgelicht. De kans is groot dat het een Haring Logger van rond 1900 wordt. Ik kom uit Vlaardingen en daar waren veel van die logger. Mijn opa werkte ook ‘in de haring’.En dan het vervolg project, ben benieuwd wat dat gaat worden![]()
Hoi Koos. Ik had al een keer in een antwoord een tipje van de sluier opgelicht. De kans is groot dat het een Haring Logger van rond 1900 wordt. Ik kom uit Vlaardingen en daar waren veel van de logger. Mijn opa werkte ook ‘in de haring’.
Oeps iets te snel gepost, aanvulling komt …..
Leuk, Mees. Dankjewel. Komt in de buurt, boven masten zijn groter. Maar wel een mooie lijn.Ik zag hier vandaag ook wat voorbijschuiven. Lijkt het?
Bekijk bijlage 538220 Bekijk bijlage 538221 Bekijk bijlage 538222 Bekijk bijlage 538223
Dankjewel, Herman. Zoeenkwalificatiehebiknognietgehad!Ik heb me in de loop van dit priject enigsins onthouden van supoerlatieven, omdat dit projest inderdaad maar met 1 woord te omschrijven is, namelijk:
Supercalifragilisticexpialidocious !
Dankjewel, Peter. Hollandse Nieuwe voor zo’n Oudje is een goeie. Die houden we erin.Een echte Hollandse Nieuwe in aanbouw....ben benieuwd. Mooi om die relatie met jouw opa te leggen en dan zo'n boot te bouwen. Top idee!
Dank voor het vertrouwen, Peter. Nog ff wachten ……Dat lijkt me wel een leuk scheepje om uit jouw handen te komen Peter![]()
Dankjewel voor de link, Klaas. Die bouw heb ik gemist, maar er komt ook zoveel voorbij.Hieronder een link naar het bouwverslag van een logger gebouwd door Kees de Mol. Het lijkt er op dat het verslag niet tot het eind doorloopt. Bij Modelbrouwers heeft hij ook gepost. Gr. Klaas.
https://www.modelbouwforum.nl/threads/zeillogger-kw140-wilhelmina-vii.254450/
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=49979
Da’s gewoon een vooruitziende blik, Mees. Mooi, en vooral niet laten!Kon het even niet laten. Sta ik tussen 10.000m2 modellen in Hamburg.....staan deze in dezelfde kast boven elkaar.
Bekijk bijlage 538397
Kon het even niet laten. Sta ik tussen 10.000m2 modellen in Hamburg.....staan deze in dezelfde kast boven elkaar.
Bekijk bijlage 538397