Dankjewel, Mees. Het houdt je van de straat …….Wat een werk.

Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, Mees. Het houdt je van de straat …….Wat een werk.
Dankjewel Klaas, en mooi verwoord. Nu ik er de afgelopen jaren meer mee bezig ben, krijg ik steeds meer respect voor de bouwers van de houten zeilschepen en degene die er mee zeilden.Een hoop werk, maar als het lukt geeft het een hoop voldoening. En dan het voorwerk in de vorm van uitzoekerij en uitdenken hoe je het gaat doen. Zal bij de tweede mast allemaal wat vlotter gaan. Dit allemaal bekijkend geeft toch een hoop respect voor de mensen die het destijds bedachten en opbouwden. Toen hadden ze nog niet de middelen die we nu hebben. Mooi dat we nu mee kunnen genieten Peter!
Dankjewel, Peter. Ik probeer de specifieke verschillen tussen beide masten tot uiting te laten komen. En bij nadere bestudering is dat nog aardig wat. Kan dus nog vooruit.Je laat hier weer mooie details uitgebreid zien Peter![]()
Dankjewel, Hans.Fijne dagen! En ik heb net je artikel gelezen in de modelbouwer![]()
Ik probeer de specifieke verschillen tussen beide masten tot uiting te laten komen
En dit zijn 3 mooie mijlpalen Peter![]()
Dankjewel Peter en Hans.En je wist ons vanaf de eerste foto's ons te boeien!
Helemaal geen probleem, Klaas. Leuk dat er op deze manier deja-vu's zijn. Een op het SoS zijn er al meer 'zijsprongen' gemaakt. Zette mij aan om even je zoeken op internet. Die van mij komen uit het mandje in het washok.Bij die wasknijpers schoten twee dingen door mijn "hoofd". Knast en knieper-Kok. Peter zal ze daar niet hebben gemaakt en Kok was een voor mij bijna lokale aangelegenheid. Als het stoort veeg je het maar weg hoor Peter! Gr. Klaas.
https://www.kustvaartforum.com/viewtopic.php?p=439305#p439305
Bij die wasknijpers schoten twee dingen door mijn "hoofd". Knast en knieper-Kok. Peter zal ze daar niet hebben gemaakt en Kok was een voor mij bijna lokale aangelegenheid. Als het stoort veeg je het maar weg hoor Peter! Gr. Klaas.
https://www.kustvaartforum.com/viewtopic.php?p=439305#p439305