Wederom bedankt, Tim.
Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wederom bedankt, Tim.
Haha, die Monkey rail, met Monkey board, heb ik geloof ik al vernoemd …….. maar komt binnenkort voorbij. Ik ben er al mee bezig om hem passend te maken.Wacht maar tot hij over de monkey rail begint.
https://suburbanshipmodeler.com/2016/09/17/buffalo-rail/
Ik had er ook nog nooit van gehoord, iets typerend voor Amerikanen uit die tijd gok ik.
En niemand die reageerde van: He Peter, hoe zit dat?
Die quote van mij heb je goed onthouden. En stel reacties zeer op prijs.Nou zit ik nog eens naar de foto’s te kijken om het me zelf een beetje duidelijk te maken, en nu valt mijn oog op het volgende,
Wil hier niet de zeur zijn, maar het valt mij duidelijk op,
En gezien je reactie enige posten terug.
Bekijk bijlage 494626
Nou weet ik verder niet of je er nog iets aan gaat doen of wilt doen, dat ligt bij jou.
Wat ik zelf altijd doe om dit soort dingen mooi gelijk te krijgen is dat ik met een potlood duidelijk de randen markeer op alle 4 zijdes, het midden waar je negatieve ronding het sterkst is, markeer ik eveneens, waarna ik een hele dune zaagsnede maak die dient als geleider voor mijn vijl (rattenstaart) zo vijl ik voorzichtig mijn ronding en let daarbij sterk op de lijnen die ik heb opgetekend, en roteer het werkstuk (180 graden)om de zoveel slagen die ik maak (tel ze altijd) zo krijg je een mooie rechte groef in je werkstuk aan alle 4 zijdes die perfect op elkaar aansluiten.
Bekijk bijlage 494629 Bekijk bijlage 494628
Dankjewel, Peter.Ik vind het er heel knap uitzien hoor.![]()
Yep, met zijn 3-en, maar ook onderling hebben we contact met elkaar. Wat mij vooral opviel was dat we allemaal met het zelfde materiaal, handleiding en tekeningen zijn gestart. En dat we met name bij de handleiding en tekeningen interpretatie verschillen hebben. Hoe je iets leest of op de tekening ziet. Waarbij het qua bijbehorende tekst natuurlijk niet in het voordeel is dat dit in het chinees is. Dan zijn er wel vertaal app’s, maar die geeft soms hele vreemde zinnen. Maar met het nodige knippen en plakken hebben toch een paar forum deelnemers een knappe handleiding gemaakt. Da’s ook weer het mooie van die ‘group build’ op het SOS.Da's nog eens leuk!
Klopt, Jean. Iedereen loopt wel ergens tegen aan. En zo met elkaar kan je leuk stoeien over hoe het aan te pakken.Leuk dat je met elkaar contact hebt over de bouw. Dat geeft toch weer een extra dimensie aan het geheel.