Ik denk dat ik mijn gehele pakket ga verkopen en spaar voor een groter formaat. Dit niet zozeer door het technische probleem gezien ik dit al langer van plan was, maar dit heeft wel de extra zet gegeven om die beslissing te maken. Hebben jullie een idee wat een volledig Microheli MCPx waard is met de onderstaande configuratie? Het is een lang geleden dat ik online met modelbouw ben bezig geweest dus ik heb geen idee hoe deze heli's in de markt liggen.
De volgende opties erop zitten, allen van microheli: carbon landingsgestel, carbon XL staart boom, ondersteuning voor de staartboom, rood aluminium staartmotor houder, aluminium swashplate, aluminium blade grips, rood aluminium rotor, volledig carbon main frame, massieve carbon as en microheli bladen (inclusief de originele), alles uitgeshimd met de bekende o-ringen. Dit alles in nieuwstaat en het carbon frame zijn de randen verlijmd met secondelijm tegen splijten en hij is natuurlijk volledig recht en onbeschadigd. De servo's zitten er natuurlijk op met de staartmotor, C05m BL motor, Oversky XP-7A regelaar met the steve converter, nog goede Turnigy accu's, reserve bladen en reserve Microheli onderdelen en het ogenschijnlijk kapotte? 3-1 board en ik zal nog wel iets vergeten zijn wat er bij zit. Misschien dat het wat anders is maar dan heeft diegene die hem overneemt goedkoop een goed en stil vliegende MCPx BL. Ik zal er eens een foto van maken.
Ik dacht zelf aan 70 euro.