Deze kan toch ook indoor (beetje olie op het vuur LOL ) 8)
natuurlijk kan dat binnen, maar hoelang

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfel ook om hem te bestellen.
Heb nog een 300x staan waar ik 10 vluchtjes mee
heb gedaan.
Weet niet echt wat een veel kleinere blade
hier aan gaat toevoegen.
Door behoorlijk wat kracht te zetten het borgschroefje toch vast genoeg gekregen. Wel iets om in de gaten te houden...
Het schroefje dat de tail case op de boom borgt moet vervangen worden door een iets langere..
250 trex blijft er wel meer sexy uitzien
Maar blijf benieuwd naar de robuustheid van de blade, het is erg om te zeggen maar ik wacht af tot er is 1tje tegen de grond tikt om dan te vernemen wat er allemaal het snelst begeeft en wat de kosten zijn. Heb zelf de 130x maar dat is soms toch een haat-liefde verhouding met dat ding![]()
. Wat is een "Rigid-Carboon-Fieber-Frame"
...namen worden creëert om het spannend te maken, denk ik
iig suc6 voor de nieuwen eigenars en piloten van deze heli,
Gr. Uwe
Ik vindt het ook een lullig canopy(tje)op de CFX maar de gekende merken zullen daar spoedig een alternatief voor hebben .![]()
Bedankt Heli-Uwe. Lijkt me ook een heli voor jou ;-)
.
Maar blijf benieuwd naar de robuustheid van de blade, het is erg om te zeggen maar ik wacht af tot er is 1tje tegen de grond tikt om dan te vernemen wat er allemaal het snelst begeeft en wat de kosten zijn. Heb zelf de 130x maar dat is soms toch een haat-liefde verhouding met dat ding![]()