Volgens mij zijn die baja clone's A merken
Dat zijn b merken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zijn die baja clone's A merken
Zou je idd beter doen, FG is als je meer wilt rijden dan eraan sleutelen, een HPI Baja is als je liever aan je auto sleutelt679,95 dollar ZO ZO... De FG modellen met die niet verlengde bodemplaten kosten nu 595,50 euro.. Dat zou ik doen hoor!!
The Pitstop Shop.... Your Number 1 > Auto's > FG modellsport > Buggy 2WD
Veel beter dan al die andere chinese dingen
Dus Hormann is een veelte dure auto met allemaal onnodige luxe upgradeseen hormann noem ik al de rolls royce onder de big-scales![]()
Misschien vat je zijn opmerking verkeerd op, meestal wordt er met zo'n opmerking bedoeld dat het de 'top of the line' is.Dus Hormann is een veelte dure auto met allemaal onnodige luxe upgrades![]()
InderdaadMisschien vat je zijn opmerking verkeerd op, meestal wordt er met zo'n opmerking bedoeld dat het de 'top of the line' is.
Dus het beste van het beste, niet dat er dingen op zitten die niet hoeft/onnodig zijn.
Als je met €1999 iets meer bedoeld dan een HPI Baja 5B/5SC SSEen HPI SS kost incl. stuurservo rond de 940 euri, de rest komt er nog bij. Hörmannetje is ietsie duurder, maar dan heb je ook wat.
Groet Bert928GT
Als je met €1999 iets meer bedoeld dan een HPI Baja 5B/5SC SS
Zou graag later zelf een auto samenstellen van full alu, alleen twijfel ik nog tussen een FG of een HPI Baja 5T/5SC