bigscale kopen

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door michiel30, 1 nov 2012.

1. fastrockets

fastrockets

Lid geworden:
    28 okt 2011
    ...

Kijk dan eerder voor een FG.. Stuk sterker dan dat hele redcat..
    En je hebt een zenoah.. inplaats van een hung yang motor

2. Barry B

Barry B

Lid geworden:
    15 jun 2010
    voor 1200 euro heb je zeker een fg baja.
    Het sleutelen is ook makkelijk. en je leert het allemaal vrij snel. en iedereen betaald leergeld.
    daarom zou ik een goede 2e handse kopen. daar zijn al vaak al het een en ander verbeterd. en je moet vertrouwen hebben in de koper niet iedereen verkoop rommel. desnood neem je iemand mee die er verstand van heeft. maar dat laat ik aan jou over. Maar het voordeel van een nieuwe is je weet dat alles 100 procent nieuw is maar het nadeel is je moet er nog het een en ander aan veranderen. en dat gaat ook wel wat (veel) geld kosten ik spreek uit ervaring. Ik zeg dit niet omdat ik van mijn fg baja af wil want je moet zelf weten wat je doet ik geef aleen advies wat je er mee doet moet je helemaal zelf weten. maar als je met bs wilt beginnen en je budget laat het toe dat is in dit geval koop dan iets wat je zeker wilt en een goed merk en geen kloon ofzo.

3. Daan.

Daan.

Lid geworden:
    14 jan 2012
    Maar is het ook een goede keuze qua kwaliteit?

4. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    blijkbaar wel he:rolleyes:

5. Eric295

Eric295

Lid geworden:
    11 nov 2011
    Voorzichtig met deze gast! probeert dingen aan te kopen en zegt dat hij gaat betalen, na 2 weken en veel excuses zie je nooit enige €......:(

Groet,
    Eric

6. jos_br

jos_br

Lid geworden:
    28 okt 2012
    Deze auto dan, de HSP Bajer 5b Buggy?

Jos.

7. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    Ik zou gewoon voor een hpi baja gaan. Wat ik zo hoor zijn het hele goede auto's.

8. Predator-X

Predator-X

Lid geworden:
    8 jun 2010
    Ga voor een HPI als je geen kruistocht wilt starten opzoek naar onderdelen , de look a like´s zijn gerust niet allemaal bagger apparaten alleen de onderdelen zijn vaak slecht te krijgen .

9. fastrockets

fastrockets

Lid geworden:
    28 okt 2011
    Ik heb een mooie FG leopard voor je... Voor 599 mag je hem hebben, hij is nog niet eens jaar oud en een zenoah met volle compressie.. En goed onderhouden Als je interesse hebt stuur me maar een PB

10. fast wil

fast wil

Lid geworden:
    4 dec 2009
    dan zet ik ook nog een advertentie
    ik heb:
    1. HPI BAJA wedstrijdklaar, dwz een aangepast stuursysteem en op Lipo accu. 26 cc getuned, verschillende race's mee gewonnen, en zo rijklaar.
    2. HPI baja 2,0 helemaal origineel met een 30.5 cc zeer snel blokje erop. Dit is een hele mooie bash auto rete snel.
    3. Jubileum Hormann in hele mooie staat. Kwalitatief hoogstaand, en van de Hormann familie is dit dé jubileum uitvoering.

Ook nog een zender + ontvanger in de aanbieding.

Een van deze auto's past zeker in je budget. Tis net wat je zoekt.
    Bij de baja's zit evt. ook een hele partij banden, wielen en veren en verder klein spul. Zowel nieuw als gebruikt.

Laat even wat horen.

11. Predator-X

Predator-X

Lid geworden:
    8 jun 2010
    Wtf. :schrik:
    Ik weet zeker dat ik de snelkoppeling van modelbouwforum.nl aangeklikt heb en tot mijn grote schrik kom ik op een soort verkapte marktplaats terecht met allemaal louche verkopers, ik denk dat ik vanavond hier maar eens een contactadvertentie ga plaatsen (maybe i´m lucky). :D

12. fast wil

fast wil

Lid geworden:
    4 dec 2009
    How how, louche? Waar blijkt dat uit. Enne....wij verkopen modelauto's. Geen contacten, tis tenslotte Modelbouwforum.

13. Predator-X

Predator-X

Lid geworden:
    8 jun 2010
    Klopt, tis een modelbouwforum en geen Marktplaats ,volgens mij hebben we daar een aparte rubriek voor.
    Louche moet je met een korrel zout nemen "was meer om er de draak mee te steken".
    Niet erg netjes om een topic te hijackken voor eigen promotie ,van Jelte kan ik het verwachten maar jij zou beter moeten weten.

14. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    Beetje lullig voor Jelte?
    Als je dan iets negatiefs probeert te vermelden doe dat dan niet kwetsend. Zou je toch beter moeten weten...

15. Daan.

Daan.

Lid geworden:
    14 jan 2012
    Hmm,
    op de een of andere manier doet bryan me aan sinterklaas denken.

16. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    Ik woon in spanje en heb een boot :p
    Maar :eek:ntopic:

17. fastrockets

fastrockets

Lid geworden:
    28 okt 2011
    Inmiddels al wat gevonden?

18. Quakesan

Quakesan

Lid geworden:
    23 aug 2011
    Ik zou het op de bekende merken houden zoals HPI en FG .
    Heb zelf een hpi 5t en een fg marder staan en daarbij ook nog een carson gas devil .
    Maar voor de carson moet je meer moeite doen voor de onderdelen .
    Als eerst is het belangerijk om een bedrag te bedenken wat je er voor uit wil en kan geven .
    Verder de keuze is reuze dus niet te snel beslissen
    En succes met de zoektocht

19. jos_br

jos_br

Lid geworden:
    28 okt 2012
    Ben wat aan het twijfelen, heb een Marder gezien en (weer) een HPI. Beide gebruikt en zeer compleet. Heb voor mezelf bedacht een gebruikte en complete auto te kopen. Ook een Hormann lijkt mij na veel lezen goed.

Jos.

20. RCstylzz

RCstylzz

Lid geworden:
    8 jun 2012
    Als je wat goedkoper wilt koop je best een rovan of een king motor, deze zijn een van de betere clones en alle onderdelen van de hpi baja 5b 5t en 5sc passen erop

Deel Deze Pagina