Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het "aandrijf/pitch controle blok" heeft losgelaten van de aandrijf-as.Wat is er mis met de schroef Bert?
Nee... er is een defect, waardoor het motorvermogen niet meer overgebracht wordt op de schroef.Ik begrijp dat de schroef niet genoeg opbrengst heeft?
Klopt dat?
Maar waarom is dat einde project dan?
Een major set-back.
Man, of ik niet weet hoe dat voelt...
En op dat moment flikker je het hele zooitje het liefst zo de kachel in.
Maar hier moet toch een oplossing voor zijn?
Schroef met meer spoed, ofzo.
Of een nozzle erom.
Kan me niet indenken dat hier niet iets voor te verzinnen is.
Of speelt er iets anders?
Die motor trilt nauwelijks, en levert een tamelijk constant koppel.Kan het schroefmechanisme de trillingen van de motor niet aan? Is er eventueel plek voor een keerkoppeling? Heb wel eens een plaatje gezien van een heel korte. Eerst maar eens kijken of Raboesch een oplossing weet of heeft. Of zijn er nog VP schroefdonoren? Gr. Klaas.
Maar als het allemaal niet lukt, stel, is het dan een optie om een conventionele schroef met schroefas te plaatsen?
Er zullen vast mensen zijn die dat gewoon kunnen repareren.
Ik zou eens een zoekslag over Internet doen.
Of jijbuis.
Een gast als 'We can do that better' () doet veel in kleine en fijne zaken...
Zit ook nog in Duitsland...
Als voorbeeld waar je contact mee kan opnemen..
Je hebt op echte schepen vast wel voor hetere vuren gestaan.
Dat is bruikbare info.Zo zou de schroef er uit moeten zien, ik heb hem zelf nooit uit elkaar gehad.