Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
verrassing
Wat een beginnersperikelen. Kleine 3 maanden geleden een Solo Pro gekocht. Nog nooit een stick vastgehouden en gaan met die banaan. Dit topic heeft nu 126 pagina's. Veel geleerd. Ook af en toe offtopic voor de ontspanning maar de mcpx hangt in de huiskamer. En de 450 is klaar voor de maiden.
Het waren spannende tijden met veel gepuzzel, soms stress en soms een dip. Nog even en ik ben op vakantie. Ik ga lekker fotograferen wat m'n primaire hobby is en hoop in die 4 weken naast hover koning ook rondvlieg koning te kunnen zijn
Komende tijd ga ik het tempo wat verlagen. Mijn doel is bereikt. Een CP mee naar Suriname. Ik ga vanaf nu de leercurve op een lager tempo zetten. Ik wil namelijk ook graag weer fotograferen. Dat betekend niet minder forum bezoek of minder filmpjes. Alleen haal ik de druk er bij mezelf wat af. Dus in plaats van tictocs binnen 3 dagen doe ik er nu 6 dagen over.
De visums voor Suriname zijn vandaag gehaald. Ik heb gisteren druk zitten klooien met m'n camera's en de ipad. En de mcpx gaat gewoon met doos en al in de koffer.. Ik heb er zin in![]()
klinkt als een afscheidsbrief:schrik:
Was meer een tussentijdse evaluatie :turn-l: