H
hyperspeed
Guest
ok bedankt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hyperspeed zei:een filmpje maken lukt nog niet maar ik zal zaterdag avond (koop hem in de ochtend)
een berichtje plaatsen hoe het is gegaan![]()
en nog 1 ding duurt het opladen lang?
en wat is de vliegtijd ?![]()
bedankt
hyperspeed zei:ja ik heb nu filmpjes gekeken van die jet ranger op youtube
maar daar zie je ze allenmaar hoveren maar kan hij ook een beetje snel vooruit vliegen ??
bedankt
gr3nade zei:Het kan gewoon niet genoeg benadrukt worden, als nieuweling kan je NIET zomaar beginnen vliegen. Een baby leert ook eerst kruipen vooraleer hij kan lopen..
[hr:f9199b3b05]
Ik heb 2 jaar geleden de Jabo II aangeschaft, een electro micro heli.
![]()
![]()
Na enkele minuten van "proberen" is hij terminaal gecrashed. De onderdelen kwamen van overzee, en het was gewoon niet leuk om ermee verder te gaan. Ik heb daarna een jaar met de zender en een flight sim gevlogen..
Enkele dagen geleden kocht ik de Graupner Jet Ranger (Co-Axiaal) electro heli (zelfde als de 47G maar met een ander "omhulsel").
![]()
Voor beginners is dit echt een SUPER aanrader. Hij vliegt super stabiel en hoveren is geen probleem..
Over een jaartje of zo ga ik over naar het echte werk.. Tot die tijd, is dit heeel erg leuk speelgoed!![]()