Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je reactie Roelof. Ik zal zeker bij de lhs even voelen en testen. Is het overigens een eitje om een ontvanger als beginner in een auto in te bouwen?Heb vorig jaar nog een review over die zender geschreven. Het is een zender die zich prima kan opmeten met de top range zenders en de extra ontvangers prima betaalbaar zijn. Hij is identiek aan de 4PLS stuurwiel zender.
Bedankt voor je reactie Roelof. Ik zal zeker bij de lhs even voelen en testen. Is het overigens een eitje om een ontvanger als beginner in een auto in te bouwen?
Misschien nog een tip voor adviserende klanken hier op het forum, dit mbt hun advies in de toekomst!!!
Ik moet U helaas vermelden dat de definitie “beginners-auto” ook binnenkort op de schop moet, sinds de laatste ontwikkelingen oa bij de club HFCC (mogelijk ook andere clubs???), men is daar (reglement) in de stock (de beginnerklasse) met een 17,5T brushless gaan rijden, in combinatie met een FDR van 4,5![]()
, het trieste resultaat /gevolg hiervan is, dat de ultieme en zo populaire “beginners auto”, zoals bijvoorbeeld de TT01, hiermee de nek is omgedraaid
…aangezien deze niet zomaar geschikt te maken is voor een FDR van 4,5, eenvoudig weg omdat deze instap/beginner modellen zijn ontwikkeld, voor een eenvoudige brushed motor…!!!
....kennelijk weerleg jij dit…dus een beginner kan zonder modificaties ..."een dinges"...de tamiya 52T spur (53552) passend en spelingloos monteren op de as in een TT-01…!!!…aangezien deze niet zomaar geschikt te maken is voor een FDR van 4,5…
…brushless motoren zijn high torque motoren en zullen daardoor een veel hogere belasting geven in de gehele aandrijflijn, de slijtage + kosten zullen naverwant zijn, ook dit verzin ik niet zelf…als je alle overmatige slijtage of de nodige upgrades (denk bv aan CVD assen, aluminum motorsteun, enz) moet aanschaffen om dit zo beperkt mogelijk te houden door bereken… is een misschien wat geavanceerder model (financieel) een betere overweging, tenminste indien je brushless wedstrijden wil gaan rijden, ook gezien de wat meer uitgebreide mogelijkheden wbt afstelling, gewicht, enz..kan dit aantrekkelijker zijn...!!!… eenvoudig weg omdat deze instap/beginner modellen zijn ontwikkeld, voor een eenvoudige brushed motor…!!!