Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op het forum zit deze functie niet, maar als je Windows op je pc hebt staan en je klikt met rechts op je foto in de verkenner krijg je een pop-up, waar o.a. staat links -of rechtsom draaien, waardoor je foto recht komt te staan. (soms moet je eerst links boven op beeld klikken)En sorry mensen voor de foto's op z'n kant maar ik kan ze niet draaien op deze site althans ik kan die functie niet vinden op het forum. Ik en computers is als water en vuur ha ha
Bedankt hans. En dat geeft mij een goed gevoel dat ik dat niet verkeerd kan doen ha haVroeger kreeg de schipper een x bedrag om verf te kopen en het schip naar eigen inzicht te laten verven. Kleuren konden dus nog wel eens verschillend zijn. Je hebt in feite een behoorlijk vrije keuze hierin.
echter Windows 10 is soms een beetje eigenwijs wat dit betreft. Als je in je fototoestel auto roteren aan heb staan zal dit niet lukken en moet je dit in de camera eerst uitzetten.Op het forum zit deze functie niet, maar als je Windows op je pc hebt staan en je klikt met rechts op je foto in de verkenner krijg je een pop-up, waar o.a. staat links -of rechtsom draaien, waardoor je foto recht komt te staan. (soms moet je eerst links boven op beeld klikken)
Tot nu toe wel bijzonder mooi werk wat je laat zien, zeker als dit je 1e model is![]()
Zou kunnen, maar ik doe nooit aan automatisch en staat er soms toch een foto verkeerd dan zet ik die meestal recht in de fotoshop. Maar in mijn verkenner lukt het tot nu toe ook altijdechter Windows 10 is soms een beetje eigenwijs wat dit betreft. Als je in je fototoestel auto roteren aan heb staan zal dit niet lukken en moet je dit in de camera eerst uitzetten.
Hier een linkje naar een forum over dit probleem https://www.pc-helpforum.be/topic/6...dingen-automatisch-geroteerd-worden/#comments
ik had dat probleem bij mij toen ik overstapte op Win10. (overigens niet lang meer, dat loopt voor geen meter op mijn PC)Zou kunnen, maar ik doe nooit aan automatisch en staat er soms toch een foto verkeerd dan zet ik die meestal recht in de fotoshop. Maar in mijn verkenner lukt het tot nu toe ook altijd![]()
Zo zie je maar, met weinig middelen kom je overal. Ik heb mij de boorstandaard van Dremel aangeschaft en dat is ook echt een uitkomst. Je kan daar zoveel toepassing voor verzinnen.Hey Marco dank je wel en je heb het goed gezien en ik heb ook de gele reeling over de hele lengte gefreest omdat dat ook op de echte schip zit. Het was echt gepriegel maar dan heb je ook weer wat. Ik heb alleen helaas geen mini frees maar alleen een Dremel met een kleine frees kop. Ik heb me eigen geknutselde frees bankje gemaakt. Het is niet echt professioneel maar het werkt wel ha ha.