Je gaat het zien.Wat afwisseling is niet verkeerd he. Hopelijk heb je hier al een goed voorbeeld aan of hiermee juist een idee hoe je het niet wilt natuurlijk . Ben benieuwd hoe jij ze maakt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je gaat het zien.Wat afwisseling is niet verkeerd he. Hopelijk heb je hier al een goed voorbeeld aan of hiermee juist een idee hoe je het niet wilt natuurlijk . Ben benieuwd hoe jij ze maakt.
Ow wow had ik dat maar eerder gezien. Ik merk dat de draad ook begint te rafelen en het daardoor soms erg moeilijk is om bijv door een naald oog te krijgen. Helpt waxen daarvoor ook? Wellicht andere tips? Oja ik beits de touwen trouwens ook zodat ze wat lichter bruin worden. Bedankt voor de tips en ik ga nog eens verder kijken op je forum want ik zag al meer interessants bijv voor de putting ijzersHier vind je nog een tip om op een simpele manier de kabeltjes te maken voor de luiken; Vaardigheden, tips en weetjes... | ModelbouwForum.nl even scrollen naar beneden tot post 19, misschien is het iets voor je ?
Bedankt voor de tip ik ga het eens proberenHet einde van je draad even verstijven in secondelijm helpt enorm. Dan steek je ze gemakkelijker door je oogpin.
Ik vroeg me nog af wat voor soort wax het is ? Kan je zoiets online kopen of? Alvast bedankt voor reactieHier vind je nog een tip om op een simpele manier de kabeltjes te maken voor de luiken; Vaardigheden, tips en weetjes... | ModelbouwForum.nl even scrollen naar beneden tot post 19, misschien is het iets voor je ?
Dat kun je wel online kopen.Ik vroeg me nog af wat voor soort wax het is ? Kan je zoiets online kopen of? Alvast bedankt voor reactie
jaMaar begrijp ik goed dat deze uit kits komen?
veel strakkerEn kijk. Dit komt eruit. Lijkt beter toch?
Mooi gedaanStephan. Je hebt me toch even aan het denken gezet. En ja ik ben best koppig dus ben ook direct weer aan de slag gegaan nu de kleine op bed ligt. En kijk. Dit komt eruit. Lijkt beter toch? En dit is nog veel simpeler ook . Ik maak gebruik van de oogjes die al aan de draad zitten. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb . Daarom is dit forum zo leuk... Bekijk bijlage 614116