Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het groen wel een verbetering maar te groen.... Ik zou het groen nog wat donkerder mengen met zwart. Maar smaken blijven verschillen natuurlijk. Je zou ook een beetje moeten weten al hoe je de spiegel gaat verven.Hm toch maar niet en de huidige kleur houden.. heeft iemand een suggestie over wat realistisch is? Klopt deze kleur die er nu op zit?
Bedankt alvast voor advies
Bekijk bijlage 569739
Is inderdaad wel "erg" groen.Hm toch maar niet en de huidige kleur houden.. heeft iemand een suggestie over wat realistisch is? Klopt deze kleur die er nu op zit?
Bedankt alvast voor advies
Bekijk bijlage 569739
Ja zoiets inderdaad . Natuurlijk direct even gekeken op jouw 'Friesland' forum.. echt prachtig zeg! Als ik het zo zie lijken erwel kenmerken in die ook in Batavia terugkomen zoals het boegbeeld bijvoorbeeld.. jij hebt alle ornamenten goud gemaakt is dat typisch Friesland en weet jij toevallig of dat bij de Batavia ook meer goud is ipv geel?
In ieder geval een prachtig kleuren palet waar je volop uit kunt kiezen. En ook met de juiste kleur groen in het program.Heeft Kolderstok modelbouw die tint groen niet in zijn assortiment?
Dat wordt fraai hoor, mooie kleuren zoHoi allen.
Kleine update. Het houtwerk langs de zijkanten aan het afronden. Hier en daar nog wat bijwerken Daarna doorgaan met de binnenkant van de verschansing. Lijkt me een leuke klus. De fotos laten de uiteindelijke kleuren zien. Het groen en rood nog wat donkerder gemaakt. Blij met het resultaat mede door jullie advies! Bedankt. Groeten tim
Bekijk bijlage 577776 Bekijk bijlage 577777