P Voogt
Vriend van modelbouwforum.nl
Dankjewel, Peter. Hout heeft toch zijn charme om mee te werken.Die opbouw van energie heeft je goed gedaan Peter, prachtig werk
Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, Peter. Hout heeft toch zijn charme om mee te werken.Die opbouw van energie heeft je goed gedaan Peter, prachtig werk
Hoi Dirk. Het winkelhaakje is 10x7 cm. Maar LEGO blokjes zijn een beproefd recept. De haak heeft een wat dunnere arm, wat makkelijk is bij dunne kleine plankjes.Dit moet wel een klein winkelhaakje geweest zijn. Een trucje dat ik vaak toepas is bouwen met als steun/begeleiding enkele legoblokjes. Die hebben perfecte rechte hoeken en houten constructies kunnen makkelijk geklemd worden.
Dat spul lijkt op dat vliegengaas van de Action. Is ook een soort tule van polyester.
Wat je ook eens kan proberen en dat heb ik toen ook Wil geadviseerd, dat is verbandgaas. En dan niet de rolletjes, maar het gaas dat op een wond komt. Dit zit meestal steriel verpakt als een opgevouwen stuk verband. Maar dit is wel zeer nauwkeurig verweven en heel fijn. Katoen je kan het naar wens kleuren. Wil heeft dit voor de verschansing op zijn Victory gebruikt om de hangmatten in te doen.
Dankjewel void de tips. Ik hou ze in mijn achterhoofd.Zat te denken aan haarnetjes, maar waar zijn die tegenwoordig te bewonderen? Gr. Klaas.
Dankjewel, Stephan. Uiteindelijk is het goed gekomen.Mooi geheel, ziet er erg echt uit! Ook het net voldoet.
Dankjewel, Klaas. Da's het leuke om te proberen alles functioneel te maken. En met de definitieve uitvoering een beetje te spelen.Zo begint het model steeds meer te leven Peter! En leuk dat je met de wegeringplanken wat kunt spelen. Lijkt net echt zo. Gr. Klaas.
Dankjewel, Dirk. Soms moet een idee even bezinken en dan komt de ingeving. Moest alleen ‘even’ zoeken waar ik dat Midget-netje ‘opgeborgen’ had.Mooi mooi mooi. Ziet er heel netjes en realistisch uit.