Dankjewel voor de complimenten, Dirk.Je werk wordt met de dag indrukwekkender. Wat een precisie en vakmanschap!
Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel voor de complimenten, Dirk.Je werk wordt met de dag indrukwekkender. Wat een precisie en vakmanschap!
Dankjewel, Hans. Mooi om 2 hobbies te combineren. En spelen met licht is altijd leuk, zeker met al de rondingen die vanuit elke hoek weer anders tonen.Wow.. Prachtigen ook mooi gefotografeerd.
Dankjewel, Tim.Heel mooi
Dankjewel, Stephan. Ik ben blij dat ik al rap afgestapt ben van 'gaatjes boren en staafjes smelten' danwel 'rondellen slaan'. Dan was ik echt gillend gek geworden.Jouw moeilijke keuze van de nagels in het begin van je verslag, heeft goed uitgepakt. Zo realistisch om te zien.
Zeer realistisch!
Dankjewel, Hans en Koos. Wat een kleurtjes wel niet doet qua uitstraling. De zwarte nageltjes zijn heel dominant op de witte profielen maar ‘in de verf’ komen ze nu subtiel naar voren.Tja, wat kun je hier nog aan toevoegen….tis geweldig….
![]()
Dank voor de complimenten, Klaas. Met de BB zijde wordt het veel passen, meten en uitlijnen. En soms op tijd stoppen.Mooi geworden Peter! Monnikenwerk, maar je hebt er eer van. Nu nog de uitdaging dat de BB kant zich er mooi bij aansluit. Succes ermee en neem de tijd! Gr. Klaas.
Dankjewel, Peter. Goed dat je weer terug bent!Ik heb het forum een paar weekjes links moeten laten liggen Peter, maar dit is toch prachtig om te zien.![]()
Dankjewel, Patrick. Het is inderdaad veel puzzelen met de oude 2D tekeningen en dit omzetten. Vooral het achterschip. Daarvoor kan ik bij de originele Balder niet terecht omdat daar nu de machinekamer is en de tussenvloer er volledig uit is.Een perfecte zelf gemaakte 3D puzzel.
knap hoor.