Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het schoonmaken en kaken werd toen nog gelijk aan boord gedaan. En gelijk met zout in de tonnen. Nu brengen ze het voornamelijk in Noorwegen aan land en gebeurt het daar.En dan
Dat zijn leuke herinneringen, Klaas. Het steegje waar je naar achter liep, zat tussen de slager en de slijter. Tot een paar jaar geleden deed de slijter ‘Piet de Pomp’ van slijterij De Dikke Pomp dat nog steeds. Helaas is hij overleden. Maar een visboer die gestopt is, verkoop weer aan vrienden en kennissen.Op 1 juli 1998 lagen we met de zeilboot in Woudrichem en de slager verkocht achter zijn huis in een kotje nieuwe haring. Die waren goed in te nemen. Jong borreltje erbij. En dat komt dan weer bovendrijven bij het lezen van dit verhaal over de Balder. Mooi werk Peter! Gr. Klaas.
Dankjewel, Peter. De scheepstimmerman kan zich nu uitleven en er wat moois van maken.Prachtig Peter, het begint nu echt een schip te worden.![]()
Welkom terug, Dave. Dankjewel voor het compliment en je likes.Hoi Peter, ik ben er even uit geweest door werk en zie dat je flink veel verder bent. Ik ben even 3.5 pagina's forum doorgegaan. Indrukwekkend hoor !
Dacht ik ook, Stephan. Een beetje scheerlicht maakt of breekt iets. Nu pakt het goed uit.Realistisch die kraaldelen.
Klopt, Peter. En de timmerman heeft er zin in en maakt meters:Ik zie dat de timmerman hier plezier in heeft.
Dit heeft hij heel netjes in elkaar getimmerd, en die kraaldelen maken het helemaal af![]()
Ja natuurlijk, alsof dat de normaalste zaak is op deze schaal.Natuurlijk kunnen die open:
Haha, voldoen aan een verwachtingspatroon…….Ja natuurlijk, alsof dat de normaalste zaak is op deze schaal.![]()