Stephan Kertész
Forum veteraan
Beter, stukken beter. Goeie oplossing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat ziet er in mijn ogen een heel stuk beter uit zo Peter
Blijf het allemaal heel knap vinden wat je hier weer neerzet, mag je best trots op zijn![]()
Dankjewel, Koos en Stephan. Nog niet helemaal naar mijn zin, maar moet even kijken wat nog mogelijk is.Beter, stukken beter. Goeie oplossing.
Op de doorsnede zou het eigenlijk helemaal glad en strak moeten zijn. Het schip is doorgesneden. Bedoel je dat?Nog niet helemaal naar mijn zin, maar moet even kijken wat nog mogelijk is.
Nee, het is meer dat ik de platen van de wrangen net niet meer kan zien. Het wordt een beetje een te groot grijs vlak.Op de doorsnede zou het eigenlijk helemaal glad en strak moeten zijn. Het schip is doorgesneden. Bedoel je dat?
Dankjewel, Patrick. In de laatste aflevering van 'Door de Lage Landen' gingen Arnaud en zijn 2 compagnons nog langs bij een ambachtelijke steenfabriek. Die stookten hun oven ook nog met kolen. Telkens een schepte door de gaten in het dak. Duurde geloof ik 3 weken voordat die op temperatuur was.Netjes gedaan.
Stoken met kolen.. Toen mocht dat nog.
Dankjewel, Peter.Dat ziet er perfect uit Peter, en ook je beton begint al goed op beton te lijken![]()
Ik ga een kleiner stuk hout in de klem zetten, dan is alle flex er zeker uit. En draai ik de klem een klein stukje, dan voert de lat langs de kolom en is ook alle buiging uit de lat.Bekijk bijlage 585455
Geweldig idee,moet ik ook eens uittesten
Goed idee, Peter. Met verschillend maten voor de verschillende latjes.Als ik jouw was, dan zou ik waarschijnlijk ook een kleine inkeping in het balkje maken, om het plankje in te leggen.
Nu heb je kans dat het plankje weg spat als je het geheel bij de schuurtol langs haalt![]()
Volgens mij gaat dat heel creatief worden.![]()
Dankjewel ……..creatief met k…. nee geen kurk, met hout.Ahhh hout, eindelijk.