Stephan Kertész
Forum veteraan
Respect om dit buigbaar spul zo in elkaar te krijgen, erg mooi allemaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, Stephan. De losse delen zijn inderdaad flexibel. Maar eenmaal onderdeel van een constructie gaat het toch stevig worden. Maar daar zijn ook de voorbeelden van papier ruim van voorhanden. Kijk maar wat Ab allemaal voor elkaar heeft gekregen.Respect om dit buigbaar spul zo in elkaar te krijgen, erg mooi allemaal.
Dankjewel voor de complimenten, Koos.Nou Peter, weer eens wat bijgelezen je maakt er weer een waar kunststukje van zowel van het schip als van je verslag.
Mooi man![]()
De foto is met instemming genomen .....Stiekem leedvermaak van de Admiraal, foto's maken op je kwetsbaarste moment.
Zo met die saté prikkers waar die kimweger op rust, lijkt het geheel op een scheerstrook. Knap dat je die balken met steuntje maakt, mooi detail, wat de kwaliteit en kunde laten zien van deze bouw.![]()
Je bedoelt die 2 mannetjes? Beide een stukje van 1 mm van 1,5x1,5mm hoekprofiel.Wel altijd goed dat je hobby door de rest van het huishouden gewaardeerd wordt. Ik zat echt nog eens te kijken naar dat steuntje onder die balk. Knap werk, serieus. Hoe groot is dat ding? 2 a 3 mm?
Dankjewel, Dave. Ik begin mijzelf al een beetje op een scheepswerf te wanen. Zoals met de laatste foto met het standpunt vanaf de vloer, loop ik langs en onder het schip heen.
Gr. Peter
Misschien maakt deze foto iets duidelijk:Die foto is inderdaad erg beeldend. Ik ben erg benieuwd hoe je vanuit dit geraamte naar een romp komt, want ik heb helemaal geen ervaring met "scratch-building". Dus ik blijf het volgen.
Dankjewel, Peter. Ik krijg ook steeds meer respect voor wat ze dik 100 haar geleden voor elkaar kregen.Een prachtig stukje constructiewerk in miniatuur, Peter![]()