P Voogt
Vriend van modelbouwforum.nl
Dit is de link naar de 2x1mm:bedankt voor de tip Peter!
https://www.magneetgigant.nl/Neodymium-magneten/Schijfmagneten/2x1-mm-vernikkeld
Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is de link naar de 2x1mm:bedankt voor de tip Peter!
Dankjewel, Clemens.Top om te zien hoe dit vorm krijgt. Duimpje.![]()
Dankjewel, Peter. Nog even en alle 114 halve spantjes zijn gezet …….Weer een prachtig stukje werk, Peter![]()
Dankjewel, Jan.Prachtig werk Peter
Groet, Jan.
Jij bent waarschijnlijk niet als enige verbaasd Peter, de kin valt mij regelmatig naar beneden, als ik jouw log bekijk.![]()
Geweldig mooi , Peter.
Ik kijk elke keer weer naar jouw vorderingen uit. Is gewoon een genot om deze bouw te volgen.
Gr. Menne
Zo zonder huid komen de lijnen nog mooier uit dan bij een "dicht" schip en zie je ook wat er nodig is om vorm te geven aan een romp en die in vorm te houden. En wat een werk moet dat allemaal geweest zijn om met de hand te tekenen! Een waardevol model Peter! Ook omdat het kan worden gedeeld. Zelfs met ons. Dus ook complimenten voor je verslag. Gr. Klaas.
Zeer mooi geworden. Ongelooflijk hoe het tot stand is gekomen. Maar jouw geduld en talent om kleine dingen te kunnen maken hebben zich weer bewezen.
Hi Peter, topeen knap staaltje kunststof bouw op deze schaal. Ik weet uit eigen ervaring dat dit niet altijd even gemakkelijk gaat.
Peter, Menne, Klaas, Stephan, Eugène, Erik, alle bezoeker en 'likers': hartelijk dank voor jullie mooie en warme worden! En voor het (steeds) weer bezoeken van dit draadje.Geweldig! Petje (weer) af..